• 13-04-2010, 16:34:52
    #64
    Yazılanlara yüzeysel olarak baktım.

    Türk bayrağı koyanlar vs.Çoğu yazılanlar booooooşşşşş.

    Tarihi şöyle zannediyor herkes,Sanki tarihi atatürk attı,recep tayyip erdoğan bitirdi.

    Bu arada kalan 2 zaman arasında 80 yıl var ve hiç kimse sorgulamıyor.Sanki herşeyi atartürk yaptı tayyip erdoğan bozdu...

    Hiç kimse demiyor,cumhuriyet döneminde ilkyol nasıl yapıldı hiç kimse demiyor ilk araba nereden nasıl geldi.Hiç kimse demiyor asala terör örgütü varken sonrada Pkk nasıl oluyor.Sağ-sol kürt türk ayrımı nasıl yapılıyor.

    Avatarına atatürkün resmini koyan ATATÜRKÇÜ oluveriyor

    Konuya gelince,bm den açılıyor konu sonra gelde muhtaç olmasak diyor.

    Avrupa birliğine girmek için 40 senedir bir uğraş var.Kaldiki bu hükümette ne fedakarlık verildi.Boş bir konu.Çünkü bağladığı yer saçma.

    Unutuldumu sanki ülkeden fedakarlık edip teröristi getirmek.Elimizdeyken asmayıpta türkiyeyi krize sürükleyip seçim meydanına ip atmak...

    Özelleştirmeler;

    Her hükümet kendi adamlarını koyuyor devlet firmalarına e kar yok birşey yok.Neyimize öyle firma.Elbette özelleştirilecek.Hem satlırken kazanlılır hemde o firma kdv ödüyor işçi çalıştırıyor e devlet yine karda.

    Yazanlar yorum yapanlar ne giyiyor acaba?Conversin yırtığını dahi giyersiniz hangar 10 liraya on numara ayakkabı satar giymezsiniz.***** site yapar Atatürkü özlersiniz.warezzz içerik indirir emek hırsızlığı yaparsınız.

    Öğretmenlerinize sınıflarınızda ders anlattırmazsınız.
    E hani nerede atatürk sevginiz.Bu ülke yılda bitmedi Bunu kafanıza sokun
  • 13-04-2010, 16:52:35
    #65
    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılanlara yüzeysel olarak baktım.

    Türk bayrağı koyanlar vs.Çoğu yazılanlar booooooşşşşş.

    Tarihi şöyle zannediyor herkes,Sanki tarihi atatürk attı,recep tayyip erdoğan bitirdi.

    Bu arada kalan 2 zaman arasında 80 yıl var ve hiç kimse sorgulamıyor.Sanki herşeyi atartürk yaptı tayyip erdoğan bozdu...

    Hiç kimse demiyor,cumhuriyet döneminde ilkyol nasıl yapıldı hiç kimse demiyor ilk araba nereden nasıl geldi.Hiç kimse demiyor asala terör örgütü varken sonrada Pkk nasıl oluyor.Sağ-sol kürt türk ayrımı nasıl yapılıyor.

    Avatarına atatürkün resmini koyan ATATÜRKÇÜ oluveriyor

    Konuya gelince,bm den açılıyor konu sonra gelde muhtaç olmasak diyor.

    Avrupa birliğine girmek için 40 senedir bir uğraş var.Kaldiki bu hükümette ne fedakarlık verildi.Boş bir konu.Çünkü bağladığı yer saçma.

    Unutuldumu sanki ülkeden fedakarlık edip teröristi getirmek.Elimizdeyken asmayıpta türkiyeyi krize sürükleyip seçim meydanına ip atmak...

    Özelleştirmeler;

    Her hükümet kendi adamlarını koyuyor devlet firmalarına e kar yok birşey yok.Neyimize öyle firma.Elbette özelleştirilecek.Hem satlırken kazanlılır hemde o firma kdv ödüyor işçi çalıştırıyor e devlet yine karda.

    Yazanlar yorum yapanlar ne giyiyor acaba?Conversin yırtığını dahi giyersiniz hangar 10 liraya on numara ayakkabı satar giymezsiniz.***** site yapar Atatürkü özlersiniz.warezzz içerik indirir emek hırsızlığı yaparsınız.

    Öğretmenlerinize sınıflarınızda ders anlattırmazsınız.
    E hani nerede atatürk sevginiz.Bu ülke yılda bitmedi Bunu kafanıza sokun
    İki kelimeyi bir araya getirmekten aciz, bilgi yoksunu adamlar direk Türk bayrağının Atatürk'ün arkasına sığınıyor işte. Burada sayfalarca yazsak ta boş. (Kaldı ki sayfalarca da yazdık hala değişen birşey yok)

    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım halkı bilmediğin burdan belli bak işte görüyormusun, istanbuldan atıp tutması kolay,senin tek bildiğin haberleri izlemek (daha doğrusu yandaş medyayı izliyorsundur) ankarada ki taksiciye verilen 3-5 büyükbaş hayvanı görmüşsündür , sonra gelip burda böyle konuşabiliyorsun işte. O hayvanları satıp karı kızla yiyor dediğin adam 2 yıldır KARS'ta Ege den kalkıp KARS'a gitti veterinerlik okuyor, canını dişine takıp yıllarca çalışıp dersanelere giderek kazandı o üniversiteyi. Sen burda gelmiş bilip bilmeden cahilce konuşuyorsun. Beyler ve hanımlar inanın bana herşeyi oturduğunuz yerden göremezsiniz haberiniz olsun, orda oturuyorsunuz genel olarak biliyormuş gibi konuşuyorsunuz,az *ıçınızı kaldırıp etrafınıza bakın ne olup bitiyor öğrenin.Yoksa böyle bilmeden salak salak konuşursunuz.
    Küçük bir Anadolu şehrinde yaşıyorum ben mesela İstanbul'da değil. İşsizlik hakkında konuşma hakkım olur sanırım böylece değil mi?
  • 13-04-2010, 17:06:27
    #66
    Ayrıca bence şunu kesinlikle unutmayın ve hayat felsefeniz haline getirin;

    Küçük akıllar kişileri,
    Ortalama akıllar olayları,
    Büyük akıllar ise fikirleri tartışır...
  • 13-04-2010, 17:26:39
    #67
    şimdi onun karsısında durup nutuğunu dınlemek 1 dakılalık saygı durusunda durmak bıle zor gelıyor okullardaki biz gençlere. niye ?
  • 13-04-2010, 17:40:27
    #68
    gssal_emre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda hiç bir kurum veya kuruluşu övmek adına bu yazıyı yazmıyorum sadece değişen dünya şartlarına uygun olmak gerektiği noktasına vurgu yapmak istiyorum.

    İlk olarak ülkemizde Devlet dairelerinin ve kurumlarının neden özelliştirilmesi gerektiği sorusunu ele alalım.
    ***Tcdd, Karayolları, Tekel vs vs bu kurumlarda çalışan işçilerin %80i artık kendi denetim sistemini kurduğu için çalışmamak onlar için bir sorun haline gelmiyor.
    ***Çalışan günün belirli saatlerinde işe uğrayıp selamını çaktıktan sonra çarşıda pazarda kırlarda ve çeşitli yerlerde gününü gün ederek asgari ücretle çalışan bir kişinin yaklaşık 4-5 katı maaş alabiliyor.
    ***Artık devlet bu kurumlar üzerindeki denetim mekanızmasını yitirmiş durumda. Bu denetim mekanizmasını yeniden toparlamak şuan çalışmakta olan kişilerin belkide yarısını işten atılmasıyla mümkün ki bunu göze alabilecek bir hükümet maalesef yok.

    Neden üniversiteli bir genç iş bulamıyor?
    ***İlk olarak şunu bilmek gerekiyor ÜNİVERSİTE okumak, iş bulmak veya kişilere iş verme zorunluluğu anlamına gelmiyor. Yani haliyle ilkokul mezunu kişi rahatlıkla ülkemizde en iyi şekilde ticaret yapıp gerekli itibarı görebiliyor.
    ***İkinci olarak kişi üniversite boyunca hiçbir takım çalışmasına katılmadan, bulunduğu bölümün hakkını vermeden ve zar zor okula bitirdiği halde hemen iş bulması gerektiğini düşünüyor. En basitinden forumda iş verenler bölümünü ele alırsak herkes vasıflı işini iyi bilen kişiler arıyor. İşvereninde bunu araması oldukça doğal. Hepimiz demiyormuyuz 'Sen en iyisi ol mutlaka gelir iş seni bulur.'
    ***Üçüncü olarak her ilde artık üniversite olduğu gibi bazı illerde birden fazla üniversite bulunuyor. Yani bir kişi üniversite okuyup benim niye işim yok deme hakkına sahip değil. 10000 tanede üniversite olsa bu böyle 100 tane olsada okuyup okumamak tamamen sana kalmış bir olay.
    ***Mesela bir örnekle açıklayalım şuanda ülkemizde her yıl çok az sayıda fizik öğretmeni işe alınıyor. Sen hala bunu bilirek iş bulamayacağını bilerek bu bölümü adı okusun olsun diye gidersen hiç bir anlamı kalmıyor. Onun yerine 4 yıl boyunca bir iş hakkında gerekli donanıma sahip olarak kolayca iş sahibi olabileceğini bilmesi gerekiyor.
    ***Son olarak üniversiteli olmak sadece iş bulmak değildir. Yine en basit örnek ülkemizde 100binin üzerinde mahkum var ve bu mahkumların sadece 500 küsürü üniversite mezunu ve neredeyse hiçbirinin adi suçu bulunmuyor.(tecavuz, hirsizlik, adam oldurmek gibi)


    Biraz daha yazacaklarım var...
    Niteliksiz üniversitelerden mi bahsediyorsun?

    Hocaları ne kadar kaliteli ki eğitimleri iyi olsun? Rezalet bir eğitim sistemi var. Çocuğu mu suçluyorsun? Bugün binlerce öğrenci, niteliksiz eğitim yüzünden harcanıyor. Eğitimin başında avukat var. Eğitimin "E"'sinden anlamıyor, tutturmuş bir çocuk psikolojisi.

    Diyorsun ki Fizik Öğretmenliğinin ataması yok tercih etmeyin. Atama yoksa neden kontenjan var? Puanı oraya yetiyor adamın ondan tercih ediyor. Sanki, ataması yapılan bölüm varmış gibi konuşuyorsun. Devlet nedir onu açıklamak lazım öncelikle. Devlet, süs mü ya? Tabii ki istihdam edecek. Eğer bu işlevini yerine getirmezse, nerde kaldı devletliği?

    Avrupa birliği dayatmasıyla açılan üniversitelerden mi yarar bekleyeceğiz. Ben sana üniversitelerin işlevini söyleyeyim. Genç nüfusta işsizlik oranını aşağıya çekmek.

    gssal_emre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca şu konuya değinmek istiyorum.

    Ülkemizde dünya zenginleri sıralamasında yerini alan onlarca zenginimiz mevcut ki bu zenginlerin hepsini adımız gibi biliyoruz.

    Bu çok akıllılar elde ettikleri gelirin %95ini bu topraklarda yaşayan insanlardan kazanıyor. Yani dünya üzerinde hiçbir sözü olmayan firmalar.

    Peki bu kadar kazancı bu topraktan sağladıkları halde neden hala yatırım yapmaktan kaçıyorlar. Bu büyük akıllı firmalarımızdan biri geçen sene toplamda 8 Milyar dolar kar elde ettiğini açıklıyor.

    Bu karı eksiksiz yıllardır yapıyor. Ve bu paranın 88nesline yıllarca yeteceğini bildiği halde neden hala para para para para diye bir yerlerini yırtıyor?

    Eğer protesto edilmesi gereken kişiler varsa birileride kesinlikle bunlar.

    Bu aklı büyük insanlığı küçük şerefsizler hala milyon dolar kar elde etmiyeceği işe el atmıyor. Kardeşim birde insanlık için bir yatırım yap o firmadanda milyon dolar kar elde etme. İnsanlık bunun neresinde?

    Bu aklı büyük insanlığı küçük şerefsizler güya adı üniversite öğrencilerine burs vermek olsun diye kendi adamlarına özel üniversitede okuyan öğrencilere burs veriyor.

    Yine bu aklı büyük insanlığı küçük şerefsizler ellerinde bulundurdukları bankalar ile cart kesintisi, curt eklentisi, hizmet bedeli diye milletin anasını ağlatıyor. Zaten dünya bankaları batarken bizim bankaların %30 kar yapmasının sebebide bu değilmi?
    Eeeeeeeeeeeeee? Napalım?

    Türkiye gelişmiyor çünkü zenginler ********. Bu mu yani?

    Madem öyle demezler mi adama "Nerede bu devlet?"

    Devletin gücü yetmiyor mu? Gayet de yetiyor. Uzanları, Toprakları gördük. Devlet usulsüzlüğe izin vermesin o zaman. Tıkasın yollarını. Yapamıyor mu? Ceketini alıp gitsin.

    Alıntı
    Küçük akıllar kişileri,
    Ortalama akıllar olayları,
    Büyük akıllar ise fikirleri tartışır...
    Demişsin ki kişileri küçük akıllılar tartışır diye. Şimdi ben 2. Mahmut'u tartışmayım mı bu konuda? Adam, o dönemin arsız zenginleri diplomasi yoluyla kendi otoritesi altına aldı. Bkz. Sened-i İttifak ve sonrası.

    Demek ki kişiler de tartışılabiliyormuş. Fikirlerin kaynakları da kişiler değil midir? Bugün birisi bana karma ekonomi-devletçilik derse benim aklıma önce Atatürk gelir. Tam bağımsızlık denince de öyle. Küçük akıllıyım işte, ne yaparsın?

    ---

    Yani burada profesör edası ile insanları sert şekilde eleştiriyorsunuz. Eğer fikirleri tartışacaksanız, tezinizi ortaya koyun kenara çekilin. Kişilere yönelik yorum yapmakla olmuyor.
  • 13-04-2010, 17:58:59
    #69
    gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    avrupadaki köylerde yaşayanlara bakın bir de bizim köylerimize bakın. köylerde yaşayan tarım ve çiftçilikle uğraşanlar giderek daralıyor. ürettiği üründen zarar eden bir toplum olduk.
    provakatör olarak düşünülse de 'ne olacak bu çiftçinin hali ? ' denilince ''ananı da al git'' denilirse daralır tabi..

    Ayrıca avatara Atatürk koyan Atatürkçü oluveriyor,Atatürk'ün arkasına sığınılıyor, bayrağın arkasına sığınılıyor diyen arkadaşlar , Siz Nerede Yaşıyorsunuz ?? Sizin bayrağınız farklı mı ?
    12 yıl okulda her sabah o bayrağın altında toplanmadınız mı ? Aynı marşı hep bir ağızdan söylemediniz mi ?

    Evet,toplandınız,söylediniz..Söyledik..

    Mesele Atatürkçü olmak Tayyipçi olmak değil..

    Bu vatan hepimizin..Böyle bir ayrılığa hiç gerek yok !
  • 13-04-2010, 18:40:42
    #70
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sadece gülüyorum. Birileri hemen kendini büyük akıllı insan ilan etmiş. Burnu havada kişlerin kulakları tıkalalı olur. ne anlatsak boş.

    Biride yukarıda kolpalamış. Converse giyersiniz. Ders kaynatırsınız, ***** site yaparsınız bla bla bla. Sonrasıda çok komik sonra Atatürkçü olursunuz diyor. Adamın kafasındaki Atatürkçü profiline bakar mısınız ya.. L.n bu kamillere niye laf anltıyorsak... Bre kamil senin kafan mı güzel. Beni veya diğer arkadaşları tanıyor musu.Neye göre beni ve diğer arkadaşları bunları yapar gibi gösteriyorsun.
    Eziksin küçük kafana göre belli kalıplara koyup ona göre suçlama yapıyorsun.Senin gibilere zaman harcanmaz.

    He burada Atatürkçü olmak için değil Atatürkçü olduğum için avatarıma Atatürk koyuyorum ve gurur duyuyorum. birileri "bu memlekette atatürk!ü sevmeme hakkı vardır" diye - rep attığı ortamda her türlü koyarım resmi. Bundan rahatsızsan apaçık söyle. Oryantal gibi lafı kıvırtma.
  • 13-04-2010, 20:48:51
    #71
    He bu arada at gözlükllerin yanında duran vay çiftçinin hali süper diyen toz pembe gören pembe gözlüklülerede şu haberi göstereyim. Evet durumumuz süper süper. http://www.aksam.com.tr/2010/04/11/h...m_durumu_.html
  • 13-04-2010, 21:41:29
    #72
    KompLo;

    İlk olarak başlığın tüm mesejlarını okumadın galiba ben ortaya atılan 'Devlet özelliştirmeyi desteklemeli mi?' ve 'Üniversite öğrencileri neden işşiz' tezine karşılık olarak bir antitez ürettim. Benden tez beklemen konuyu detayıyla irdelemediğin anlamına gelir.

    İkinci olarak şuan ülkemizde bulunan niteliksiz öğretmen, hakim ve avukatların hangi şartlar altında şuan işlerini sürdükdüklerini biliyorsundur umarım. 6 aylık hızlandırılmış kurslarla öğretim hayatına katılan öğretmenler, ortaokul mezunu insanların avukat olması ise şuan ortaya çıkan bir kadrolaşma değil. 1980 öncesi karşılıklı grupların tüm kurumlara tıka basa kendi adamlarını doldurma arzusundan doğmuştur. Yani aslında varolan kalitesizlik son yılların değil bu zihniyetlerin ürünüdür.

    Üniversitelerde bulunan kalitesizlik senin talebin doğrultusunda doğduğununda farkındasındır umarım. Yaklaşık 50 tane vakıf üniversitesinin bu kadar büyük paraları gözü kapalı bu işe yatırması insanların bu konudaki talebindendir. Eğer toplum üniversitenin aslında olmazsa olmaz birşey olmadığını öğrenirse bu sorunu çözecektir. Yani toplumun arz ve talepleri bu sonucu doğurmuştur. Üniversitesi olmayan şehirler her platformda bu konudan şikayetçi olduğunu ve bir an önce bu konuda devletten çalışma beklediğini duyurmuştur.

    Üçüncü olarak özel sektörde kişinin yatırım yapması tamamen şahsın vicdanına kalmış birşeydir. Devlet yatırımcıyı sadece teşvik eder ona bu konuda baskı yapmaz. Yaptığı takdirde zihniyeti bozuk insanların ülkede acaba monarşimi hakim oluyor diye paranoya üretmesine neden olur ki bunu gündemimizde rahatlıkla görebiliyoruz.

    Son olarak o sözü sen nasıl anladın ben onu anlamadım kişileri tartışmamak gerekir derken ben şunu kasdetmiştim örnekle açıklayayım; Örneğin Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün bazı kesimlerce olumsuz buldukları kişisel özellikleri ile değil onun fikirleriyle ele alması gerektiğini belirtmiştim. Fakat okuduğundan kendince yorum çıkarma ve sürekli benim gibi düşünmeyen kişi benden değildir zihniyeti herşeye muhalefet olman bu anlamı çıkarmana neden oluyor.

    Saygılar...