Konu
Sarı saçlım, mavi gözlüm nerdesin!
13-04-2010, 20:48:51
#71
Alpero
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
He bu arada at gözlükllerin yanında duran vay çiftçinin hali süper diyen toz pembe gören pembe gözlüklülerede şu haberi göstereyim. Evet durumumuz süper süper.
http://www.aksam.com.tr/2010/04/11/h...m_durumu_.html