He bu arada at gözlükllerin yanında duran vay çiftçinin hali süper diyen toz pembe gören pembe gözlüklülerede şu haberi göstereyim. Evet durumumuz süper süper. http://www.aksam.com.tr/2010/04/11/h...m_durumu_.html