gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
avrupadaki köylerde yaşayanlara bakın bir de bizim köylerimize bakın. köylerde yaşayan tarım ve çiftçilikle uğraşanlar giderek daralıyor. ürettiği üründen zarar eden bir toplum olduk.
provakatör olarak düşünülse de 'ne olacak bu çiftçinin hali ? ' denilince ''ananı da al git'' denilirse daralır tabi..

Ayrıca avatara Atatürk koyan Atatürkçü oluveriyor,Atatürk'ün arkasına sığınılıyor, bayrağın arkasına sığınılıyor diyen arkadaşlar , Siz Nerede Yaşıyorsunuz ?? Sizin bayrağınız farklı mı ?
12 yıl okulda her sabah o bayrağın altında toplanmadınız mı ? Aynı marşı hep bir ağızdan söylemediniz mi ?

Evet,toplandınız,söylediniz..Söyledik..

Mesele Atatürkçü olmak Tayyipçi olmak değil..

Bu vatan hepimizin..Böyle bir ayrılığa hiç gerek yok !