avrupadaki köylerde yaşayanlara bakın bir de bizim köylerimize bakın. köylerde yaşayan tarım ve çiftçilikle uğraşanlar giderek daralıyor. ürettiği üründen zarar eden bir toplum olduk.
provakatör olarak düşünülse de '
ne olacak bu çiftçinin hali ? ' denilince ''
ananı da al git'' denilirse daralır tabi..
Ayrıca avatara Atatürk koyan Atatürkçü oluveriyor,Atatürk'ün arkasına sığınılıyor, bayrağın arkasına sığınılıyor diyen arkadaşlar ,
Siz Nerede Yaşıyorsunuz ?? Sizin bayrağınız farklı mı ?
12 yıl okulda her sabah o bayrağın altında toplanmadınız mı ? Aynı marşı hep bir ağızdan söylemediniz mi ?
Evet,toplandınız,söylediniz..
Söyledik..
Mesele Atatürkçü olmak Tayyipçi olmak değil..
Bu vatan hepimizin..Böyle bir ayrılığa hiç gerek yok !