Yazılanlara yüzeysel olarak baktım.
Türk bayrağı koyanlar vs.Çoğu yazılanlar booooooşşşşş.
Tarihi şöyle zannediyor herkes,Sanki tarihi atatürk attı,recep tayyip erdoğan bitirdi.
Bu arada kalan 2 zaman arasında 80 yıl var ve hiç kimse sorgulamıyor.Sanki herşeyi atartürk yaptı tayyip erdoğan bozdu...
Hiç kimse demiyor,cumhuriyet döneminde ilkyol nasıl yapıldı hiç kimse demiyor ilk araba nereden nasıl geldi.Hiç kimse demiyor asala terör örgütü varken sonrada Pkk nasıl oluyor.Sağ-sol kürt türk ayrımı nasıl yapılıyor.
Avatarına atatürkün resmini koyan ATATÜRKÇÜ oluveriyor
Konuya gelince,bm den açılıyor konu sonra gelde muhtaç olmasak diyor.
Avrupa birliğine girmek için 40 senedir bir uğraş var.Kaldiki bu hükümette ne fedakarlık verildi.Boş bir konu.Çünkü bağladığı yer saçma.
Unutuldumu sanki ülkeden fedakarlık edip teröristi getirmek.Elimizdeyken asmayıpta türkiyeyi krize sürükleyip seçim meydanına ip atmak...
Özelleştirmeler;
Her hükümet kendi adamlarını koyuyor devlet firmalarına e kar yok birşey yok.Neyimize öyle firma.Elbette özelleştirilecek.Hem satlırken kazanlılır hemde o firma kdv ödüyor işçi çalıştırıyor e devlet yine karda.
Yazanlar yorum yapanlar ne giyiyor acaba?Conversin yırtığını dahi giyersiniz hangar 10 liraya on numara ayakkabı satar giymezsiniz.***** site yapar Atatürkü özlersiniz.warezzz içerik indirir emek hırsızlığı yaparsınız.
Öğretmenlerinize sınıflarınızda ders anlattırmazsınız.
E hani nerede atatürk sevginiz.Bu ülke yılda bitmedi Bunu kafanıza sokun
İki kelimeyi bir araya getirmekten aciz, bilgi yoksunu adamlar direk Türk bayrağının Atatürk'ün arkasına sığınıyor işte. Burada sayfalarca yazsak ta boş. (Kaldı ki sayfalarca da yazdık hala değişen birşey yok)
Arkadaşım halkı bilmediğin burdan belli bak işte görüyormusun, istanbuldan atıp tutması kolay,senin tek bildiğin haberleri izlemek (daha doğrusu yandaş medyayı izliyorsundur) ankarada ki taksiciye verilen 3-5 büyükbaş hayvanı görmüşsündür , sonra gelip burda böyle konuşabiliyorsun işte. O hayvanları satıp karı kızla yiyor dediğin adam 2 yıldır KARS'ta Ege den kalkıp KARS'a gitti veterinerlik okuyor, canını dişine takıp yıllarca çalışıp dersanelere giderek kazandı o üniversiteyi. Sen burda gelmiş bilip bilmeden cahilce konuşuyorsun. Beyler ve hanımlar inanın bana herşeyi oturduğunuz yerden göremezsiniz haberiniz olsun, orda oturuyorsunuz genel olarak biliyormuş gibi konuşuyorsunuz,az *ıçınızı kaldırıp etrafınıza bakın ne olup bitiyor öğrenin.Yoksa böyle bilmeden salak salak konuşursunuz.
Küçük bir Anadolu şehrinde yaşıyorum ben mesela İstanbul'da değil. İşsizlik hakkında konuşma hakkım olur sanırım böylece değil mi?