Yazılanlara yüzeysel olarak baktım.

Türk bayrağı koyanlar vs.Çoğu yazılanlar booooooşşşşş.

Tarihi şöyle zannediyor herkes,Sanki tarihi atatürk attı,recep tayyip erdoğan bitirdi.

Bu arada kalan 2 zaman arasında 80 yıl var ve hiç kimse sorgulamıyor.Sanki herşeyi atartürk yaptı tayyip erdoğan bozdu...

Hiç kimse demiyor,cumhuriyet döneminde ilkyol nasıl yapıldı hiç kimse demiyor ilk araba nereden nasıl geldi.Hiç kimse demiyor asala terör örgütü varken sonrada Pkk nasıl oluyor.Sağ-sol kürt türk ayrımı nasıl yapılıyor.

Avatarına atatürkün resmini koyan ATATÜRKÇÜ oluveriyor

Konuya gelince,bm den açılıyor konu sonra gelde muhtaç olmasak diyor.

Avrupa birliğine girmek için 40 senedir bir uğraş var.Kaldiki bu hükümette ne fedakarlık verildi.Boş bir konu.Çünkü bağladığı yer saçma.

Unutuldumu sanki ülkeden fedakarlık edip teröristi getirmek.Elimizdeyken asmayıpta türkiyeyi krize sürükleyip seçim meydanına ip atmak...

Özelleştirmeler;

Her hükümet kendi adamlarını koyuyor devlet firmalarına e kar yok birşey yok.Neyimize öyle firma.Elbette özelleştirilecek.Hem satlırken kazanlılır hemde o firma kdv ödüyor işçi çalıştırıyor e devlet yine karda.

Yazanlar yorum yapanlar ne giyiyor acaba?Conversin yırtığını dahi giyersiniz hangar 10 liraya on numara ayakkabı satar giymezsiniz.***** site yapar Atatürkü özlersiniz.warezzz içerik indirir emek hırsızlığı yaparsınız.

Öğretmenlerinize sınıflarınızda ders anlattırmazsınız.
E hani nerede atatürk sevginiz.Bu ülke yılda bitmedi Bunu kafanıza sokun