• 13-04-2010, 03:13:54
    #46
    bagwell34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atatürk :


    Değişiyoruz değil mi ? Ama biz değişmek istemiyoruz..Yine köylü efendi olsun istiyoruz..
    avrupadaki köylerde yaşayanlara bakın bir de bizim köylerimize bakın. köylerde yaşayan tarım ve çiftçilikle uğraşanlar giderek daralıyor. ürettiği üründen zarar eden bir toplum olduk.
  • 13-04-2010, 03:17:05
    #47
    Üyeliği durduruldu
    gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    avrupadaki köylerde yaşayanlara bakın bir de bizim köylerimize bakın. köylerde yaşayan tarım ve çiftçilikle uğraşanlar giderek daralıyor. ürettiği üründen zarar eden bir toplum olduk.
    Bizde Çiftcilik + Besicilik + Zirai Aletler Üzerine Çalıştık ve Çalışmaya Devam Ediyoruz.

    Devletimiz Sağolsun Artık Destekleme vb ++++ Paralar Veriyor.

    Eskiye Göre Şimdi Baktığımızda Daha İyi Durumdayız.
  • 13-04-2010, 03:54:58
    #48
    Projeturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde Çiftcilik + Besicilik + Zirai Aletler Üzerine Çalıştık ve Çalışmaya Devam Ediyoruz.

    Devletimiz Sağolsun Artık Destekleme vb ++++ Paralar Veriyor.

    Eskiye Göre Şimdi Baktığımızda Daha İyi Durumdayız.
    neresi iyi dostum 100 yıldan beri bu kadar ilerlemişsek vay halimize.
  • 13-04-2010, 04:44:49
    #49
    Projeturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde Çiftcilik + Besicilik + Zirai Aletler Üzerine Çalıştık ve Çalışmaya Devam Ediyoruz.

    Devletimiz Sağolsun Artık Destekleme vb ++++ Paralar Veriyor.

    Eskiye Göre Şimdi Baktığımızda Daha İyi Durumdayız.
    Evet baya iyi durumdayız, hatta bi örnek vermek istiyorum geçen memlekete gitmiştim, bi arkadaşım vardı ailesi hem hayvancılık hemde tarımcılıkla geçiniyordu ben kendimi bildim bileli, en son gittiğimde 50 büyük baş hayvanları vardı hepsini satıp malesef hayvancılığı bitirmişler, 150 dönüm tarlaları vardı biz ufakken o tarlalar yaz kış sürekli ekili olurdu, bi gittim baktım tarlalar ekili değil sordum bişey ekemedik dedi.
    Etin kilosu 30 lira olmuş sen burda neyden bahsediyorsun hemşerim Allah aşkına bi git ya.Tarımcılığı çiftçiliği besiciliği hiç açmayın burda şimdi işin içinden çıkamazsınız.

    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu niye boyle seylere kafa patlatiyorsunuz? Yok inonu sunu satti, bilmem ne ne yapti.... Sallayin gitsin yahu. Bunlarin hepsi olmus insanlar. Bize faydalari yada zararlari dokunmaz. Olmus adamdan kimseye zarar yada yarar gelmez. Hepsi bir sekilde zamaninda devlet yonetiminde gorev almis, iyisiyle, kotusuyle biseyler yapmislar. Bu adamlari hepsi politikaci, hepsi dereyi gecerken ayiya dayi der, nabza gore serbet verir. Veremezse zaten politikaci olamaz. Herhangi bir politikacinin hayatina bakin, hayatinin farkli devirlerinde iyi dedigi seye, sonradan kotu dedigide olmustur. Buna Ataturkte dahil. Demirel zamaninda sunu demisti: Kendi yalanina inanmayan politikaci olamaz. BU is bu kadar basit.

    Bunlari tartismanin simdi kime ne faydasi var? Olan olmus, biten bitmis, elemanlarin hepsi hakkin rahmetine kavusmus. Birakin devleti, vatani, sunu bunu kurtarmayi, kendinizi kurtarin... Calisin, web sitesi yapin, para kazanin... Birakin kahvedeki pispirikciler vatani kurtarsin, siz kendi banka hesabiniza para yigmaya bakin. Bosverin politik isleri...

    Ben acikcasi milletin turkiyeyi niye bu kadar sevdigini anlamiyorum. Ilkokula gidersin sinifta 50 kisi olur. Universiteye girersin, sinavla. Ise girersin, uc kurus para verirler. Devlet olur olmadik herseyden vergi keser. Dolandiriciligin bini bir paradir. Polisin onunde yaya kaldirimda size araba carpar, polis niye kaldirimda yuruyorsun, cekilsene der... Hicbir devlet dairesinde insan muamelesi gormezsin. Sokakta, dagda, bayirda her yerde insanlar saygisiz, cevresine karsi duyarsiz. Her taraf pislik icinde, yollar, evler, arabalar, insanlar.... Hersey anasinin gozu gibi pahali. Insanlarin cogunun kisiligi oturmamis, hemen hemen herkes kucuk daglari ben yarattim havasinda. Insanlarin cok fazla psikolojik sorunlari var. Olmasida normal, cunku memleket hic normal degil. Yukaridaki forumda arkadasin biri Ukraynada universiteye nasil gidilecegini anlatmis.... Calisin, para biriktirin, yurtdisina kapagi atin. Size saygi duyulmayan, yerde durmayin. Ukraynada belki cok fazla para kazanmazsiiz, ama kafaniz rahat olur, farkli bir ulke gorursunuz, yasamanin ne demek oldugunu anlar, Turkiyedeki gundemin ne kadar sacma oldugunu anlarsiniz. Ne var yani Turkiyede bu kadar? Memleket sanki sizin icin hayatiniz boyunca faydali birsey mi yapti? Bugun Turkiyede degil, Avrupada dogsaydiniz, hayatiniz cok daha rahat olacakti. Ne var yani Turkiyede? Neyin kavgasini yapiyorsunuz.... Memleket dunyadaki butun teknolojik devrimleri iskalamis, komple bize patlamis iste. Maca 3-0 geriden basliyoruz. Onun yerine maca 0-0 baslayacaginiz yere gidin. Siz belkide cektiniz, cocuklariniz cekmesin bu cileyi, izdirabi.

    Zaten alti ustu 70 yil yasiyoruz, bakin keyfinize, rahat yasayin, guzel yasayin. Sallayin Turkiyeyide, onun cigeri bes para etmez politikacilarinida... Bakin kendi keyfinize...
    Protos sana diyecek tek kelime bulamıyorum konuşursam ağır konuşurum şimdi ban sebebi olur o da.
    ---------
    Şu andaki hükümeti savunanlaradır şimdiki sözüm.Bu hükümet ilk başa geldiğinde sağlıkta bir reform yaptı, eskiden ssk dispanserleri vardı ssk lılar önce oralara gider ordan sevk alır devlet hastanesine gider ordan da yine sevk alır üniversite hastanelerine giderlerdi.Hükümet bu reformla ssk dispanserlerini kapattı ssk ve bağkurlunun önünü tamamen açarak direkt olarak devlet ve üniversite hastanelerine gitmelerine olanak tanıdı, ssk ve bağkurlular özel hastanelere gidemezlerdi, devlet bi yasa çıkardı, dedi ki bundan böyle özel hastanelere giden ssk ve bağkurluların masraflarının %70 ini biz %30 unuda kendileri karşılayacaklar millet daha da sevindi, ee sloganı vardı hükümetin durmak yok yola devam diye, dururmu hükümet başa gelmiş.Bunların hepsini tamamen kendi çalışıp kazandığı paralarıyla değil tamamen TMSF sayesinde , yani yolsuzluk vurgunculuk diye çoğu kişinin tepesine çöktü özellikle UZAN ların,Petkimi özelleştir Türk telekomu özelleştir vs vs gider bilirsiniz zaten, hep bunlardan elde edilen gelirler sayesinde oldu bunlar, yani tamamen beleşe kondular ve halka hizmet ediyoruz dediler.İyi mi yaptı derseniz evet sağlık reformuyla iyi yapmıştı hatta 2007 seçimlerini kazanmalarındaki en önemli faktör bu faktördür. Şimdiye bakacak olursak artık özel hastanelere, ssk ve bağkurlu masrafının %30 unu devlet %70 inide kişi kendisi ödüyor, yani geri adım attılar çünkü para bitmeye başladı artık Geçen haberlerde ne duyduk ? Uzanlar Türkiye ye 30 milyar $ lık tazminat davası açtılar ve kabul edildi, şimdi bu mahkemenin 3 yıl sürmesi bekleniyor.Seçimlere zaten şurda 1 yıldan az bir süre kalmış, siz sanıyormusunuzki şu andaki hükümet bir daha başa gelmek istesin ? İstemez hemşerim istemez.Yanlız yeni gelecek olan hükümetin Allah yardımcısı olsun, Yalova milletvekilininde söylediği gibi şu andaki hükümet 7 yıllık iktidarında 1 tek fabrika bile açmadı.Kapatılanlar saymakla bitmez ama. Bırakın inönüye kadar gitmeye gerek yok bunlar şu andaki yaşadığımız gözlerimizle gördüğümüz olaylar.
  • 13-04-2010, 07:01:54
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Serkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birde şu özelliştirmeden bahsedeyim...

    Şimdik fıkramız şöyle:
    Bir ülke varmış Pahdişah başa gelmiş. Arkasından veziri bir gün çıkmış parayı verene çatır çatır vericem bu ülkeyi demiş. Halk akışlamış "pahdişahımız çok yaşa". Arkasından satılmış.. Bunlar yetmemiş birde ülkeye ait haberleşmeyi satmışlar ama şöyle; pahdişah ve veziri 3 gün önce arap ülkerine gitmiş "gezmeye" 3 gün sonra ülkenin haberleşmesini 3 aylık karına yine araplara hediye edilmiş.. Sonra her isteyen her isteyeni dinler olmuş...

    Arkası kısmetse yarın...
    (fıkra canım yanlış anlaşılmasın )
    güzelmiş fıkra.anlayana
  • 13-04-2010, 07:46:38
    #51
    Üyeliği durduruldu
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Protos sana diyecek tek kelime bulamıyorum konuşursam ağır konuşurum şimdi ban sebebi olur o da.
    Hocam,

    Bosuna gerilmeyin. Her ulke hakkettigi sekilde yonetilir. Eger idareyi insanlar begenmiyorsa, secimle degistirir. Bu yuzden o sunu yapti, bu bunu yapti diye burada tartismanin pek alemi yok. Isteyen istedigini yapsin.

    Memlekette insanlar kendilerini kurtarmadan, devleti kurtarmaya kalkiyor. Yahu herkes isini yapsin. Idare basa gelmisse, bildikleri biseyler varki, insanlar secmis. O yuzden kafayi bu tur meselelere yorup, zaman kaybetmemek lazim.

    Benim kisisel gorusum, sevmedigim, sayilmadigim, deger verilmedigim yerde durmamaktir. Ben Turkiyede yeteri kadar iyi yasamadigim ve sartlarin degismeyecegini dusundugum icin yurtdisina gittim. Her turk gencinede oneririm. Deger verilemediginiz, insan yerine konmadiginiz yerde durmayin.

    Size kucuklukten beri vatan millet sakarya edebiyati yapa yapa bazi gercekleri gormeniz engelleniyor. Aslinda matrix filmi gercek. Gercek olan tarafta kimsenin vatan millet sakarya edebiyatindan anladigi yok. Matrix filmindeki gibi beyne bir alet takiyorlar, adamlar aleti cekince bir bakiyorsun, sen vefat etmisin, senin cenaze namazini kiliyorlar. Ondan sonrada alete jeton atip, geri donemiyorsun. Ordada kimse size sen ulken icin ne yaptin diye sormuyor. Zaten 200-300 yil oncede ulke diye bisey yoktu, istedigimiz sekilde dunyaya yayiliyorduk, ne pasaport derdi vardi, ne vergi... 1650 yilinda dogsaydin, Istanbulu begenmezsen, pilini pirtini toplar, Romaya yerlesirdin. Romayida begenmezsen, baska yere git. Kimse sana pasaport sormazdi. Kafana gore takilirdin. 200-300 yil sonrada ulke diye bisey kalmaz, herkes dunya vatandasi olur. Isteyen istedigi yere tasinir... Istersen madagaskara git, istersen paris... Kimsenin umrunda degil. Biz bu zamanda dogmusuz, ulke muhabbeti var. Bu ulke muhabbetini kuranlarda kendi cikarlari icin bizim sirtimizdan besleniyor. 200 yil sonra kimsenin vatan millet derdi olmaz. Oteki tarafa gitmisligim yok, ama okuduklarimdan sinavda ulken icin ne yaptin sorusunun cikmayacagini dusunuyorum. Sinavin sorularida belli. O yuzden su sunu caldi, bu bunu elledi, su sunu dedi seklinde bosuna kafayi yormayin. Sari sacli, mavi gozlude orda size yardim edemez. Matrixin icindede yardim edemez. Zaten vefat etmis, olenin simdi size yarari olamaz.

    Bundan 150 yil once Abdullaziz gavurlardan borc para aldi diye vatan haini ilan eden vardi, simdide telekomu sattilar diye birilerini karalayanlar cikiyor. Bunlar fani isler. Bugun tartisma telekom ustune olur, yarin Marstaki gumus madenimizi satan hain konfederasyon baskani ustune olur. Bu islerin hepsi bos.... Abullazizi psikopatlar bogazlamisti, insallan bu seferki muduru kimse bogazlamaz.

    Siz hicbiseyi kurtarmayin, once kendinizi kurtarin. Ekonomik acidanda rahat etmek istiyorsaniz, daha duzgun yonetiklen, duzgun bi memlekete yerlesin. Dunya buyuk, illaki dogdugunuz yere coreklenin, ordan disari cikmayin diye bir kural yok. Benimde her turk gencine tavsiyem, duzgun memleketleri tasinmasi yonunde.

    Neyse su ney dinletisine bakinda iciniz acilsin... Zira bu konu acayip agir ve gereginden cok fazla gergin...
    http://www.youtube.com/watch?v=XEY4u...xt=10&index=11
  • 13-04-2010, 08:04:47
    #52
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet baya iyi durumdayız, hatta bi örnek vermek istiyorum geçen memlekete gitmiştim, bi arkadaşım vardı ailesi hem hayvancılık hemde tarımcılıkla geçiniyordu ben kendimi bildim bileli, en son gittiğimde 50 büyük baş hayvanları vardı hepsini satıp malesef hayvancılığı bitirmişler, 150 dönüm tarlaları vardı biz ufakken o tarlalar yaz kış sürekli ekili olurdu, bi gittim baktım tarlalar ekili değil sordum bişey ekemedik dedi.
    Etin kilosu 30 lira olmuş sen burda neyden bahsediyorsun hemşerim Allah aşkına bi git ya.Tarımcılığı çiftçiliği besiciliği hiç açmayın burda şimdi işin içinden çıkamazsınız.



    Protos sana diyecek tek kelime bulamıyorum konuşursam ağır konuşurum şimdi ban sebebi olur o da.
    ---------
    Şu andaki hükümeti savunanlaradır şimdiki sözüm.Bu hükümet ilk başa geldiğinde sağlıkta bir reform yaptı, eskiden ssk dispanserleri vardı ssk lılar önce oralara gider ordan sevk alır devlet hastanesine gider ordan da yine sevk alır üniversite hastanelerine giderlerdi.Hükümet bu reformla ssk dispanserlerini kapattı ssk ve bağkurlunun önünü tamamen açarak direkt olarak devlet ve üniversite hastanelerine gitmelerine olanak tanıdı, ssk ve bağkurlular özel hastanelere gidemezlerdi, devlet bi yasa çıkardı, dedi ki bundan böyle özel hastanelere giden ssk ve bağkurluların masraflarının %70 ini biz %30 unuda kendileri karşılayacaklar millet daha da sevindi, ee sloganı vardı hükümetin durmak yok yola devam diye, dururmu hükümet başa gelmiş.Bunların hepsini tamamen kendi çalışıp kazandığı paralarıyla değil tamamen TMSF sayesinde , yani yolsuzluk vurgunculuk diye çoğu kişinin tepesine çöktü özellikle UZAN ların,Petkimi özelleştir Türk telekomu özelleştir vs vs gider bilirsiniz zaten, hep bunlardan elde edilen gelirler sayesinde oldu bunlar, yani tamamen beleşe kondular ve halka hizmet ediyoruz dediler.İyi mi yaptı derseniz evet sağlık reformuyla iyi yapmıştı hatta 2007 seçimlerini kazanmalarındaki en önemli faktör bu faktördür. Şimdiye bakacak olursak artık özel hastanelere, ssk ve bağkurlu masrafının %30 unu devlet %70 inide kişi kendisi ödüyor, yani geri adım attılar çünkü para bitmeye başladı artık Geçen haberlerde ne duyduk ? Uzanlar Türkiye ye 30 milyar $ lık tazminat davası açtılar ve kabul edildi, şimdi bu mahkemenin 3 yıl sürmesi bekleniyor.Seçimlere zaten şurda 1 yıldan az bir süre kalmış, siz sanıyormusunuzki şu andaki hükümet bir daha başa gelmek istesin ? İstemez hemşerim istemez.Yanlız yeni gelecek olan hükümetin Allah yardımcısı olsun, Yalova milletvekilininde söylediği gibi şu andaki hükümet 7 yıllık iktidarında 1 tek fabrika bile açmadı.Kapatılanlar saymakla bitmez ama. Bırakın inönüye kadar gitmeye gerek yok bunlar şu andaki yaşadığımız gözlerimizle gördüğümüz olaylar.
    Hala özelleştirme diyorsunuz ya. Bak son 15 yıldaki özelleştirme listesini verdim önceki sayfada. Uzan'ın bitirilmesine de laf söylüyorsan kusura bakma da senin vatanseverlik anlayışından şüphe ederim. Adam senin benim paramı yiyordu. Devletin parasıyla ada alanlar engelleniyor size daha ne yapsınlar bilmiyorum ki. Birdahaki seçimde göreceğiz hükümet başa gelmek ister mi istemez mi. Ayrıca bu seçimde hükümet değişirse Allah sonraki hükümetin değil bizim yardımcımız olsun.(Eskilerden birileri gelirse) Nerde tek fabrika açılmamış. Sırf şehrimde 4-5 tane fabrika biliyorum Türkiye çapında ünlü olan. Reformlar da özelleştirme sayesinde oldu diyorsun. İyi bare adamlar hem satmış(?) hem millete harcamış. Diğerleri gibi satıp satıp yedirmemişler. Kim ne derse desin krizi en iyi atlatan ülkelerden biriyiz.

    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyse su ney dinletisine bakinda iciniz acilsin... Zira bu konu acayip agir ve gereginden cok fazla gergin...
    http://www.youtube.com/watch?v=XEY4u...xt=10&index=11
    Güzelmiş teşekkürler.
  • 13-04-2010, 09:38:50
    #53
    Üyeliği durduruldu
    1. Hiçbir zaman devlet işletmeci olamaz, bir devlet işletmeci olursa o işletmeye 10 kat fazla adam alır ve 10 kat fazla maaş öder.

    Devletler her zaman yöneticidir. Bu hiç bir şekilde değişemez.

    2. Gelelim heryerde ki özelleşti şurası satıldı felan demenize...

    Öncelikle kafanıza şunu sokun Telekom satılmadı 20 yıllığına %55'i OGER (olması lazım) şirkete kiralandı ve olaya bakın telekom kiraya verildiğinden bu yana sizin beğenmediğiniz internet hızı için fiber optik kablo döşüyor, pilot olarak 1mbit hat veriyor. Neyse fazla uzatmayacam ve tabiki kazanacak...

    Petkim olayına gelelim, yahu 2007 yılı ve öncesine bir bakın Allah'tan korkmaz kuldan utanmazmısınız, bir sene kar etsin yahu bir sene yok anam her yıl zarar her yıl zarar, hiç yoktan birilerinin eline geçtide millet adam gibi ekmek yiyor.

    Tekel olayına gelelim. 1'inci maddede saydığım adamcıklar. Sen yıllarca adam gibi çalışma sonra herkesten çok kazan ne ala memleket ama öyleydi

    Hatta size bir olayımı anlatayım, 17 yaşlarımda felanım tabi o zamanlar büyük kriz var herkes aç, ve bende çalışıyorum sabah 7 akşam 20 ye kadar. Ama adamın biri var bizim patronun arkadaşı ve evide orada, arkadaş adam saat 9:30 gibi aşağıya iniyor, 10 gibi servise biniyor, sonra 3 gibi geri dönüyor. Birgün dayanamadım sordum abi sen ne iş yapıyorsun diye ? adamda bana karayollarında çalışıyorum dedi ve biz gidiyoruz işe işte bir kamyon çakıl indiriyoruz yada yüklüyoruz, sonra yemek yiyoruz, sonra bir kamyon daha indiriyor yada yüklüyoruz, ee ne kadar maaş alıyorsun ? 1500 lira (buna yakın bir meblağdı) peki o dönem asgari ücret ne kadar ? 135 lira :P adama bak be helal olsun 11 adam ediyor..

    Bir tanede atıp tutan yorumcu var aga burası tribun değil, sen gitte ygs sınavına çalışta ülkeyi kurtar

    Neyse işin kısa ve özü AKP hiç sevmem hiç haz etmem, ama adamların yaptıkları yenilir yutulur cinsten değil, dış borçta azalma krizden harbi harbi teğet geçmeki, kimsenin anası ağlamadı yalan konuşmasın kimse, burada yazan adamların hepsi işkembeden sallayacaklarına nike, adidas, convers sonra üstüne bilmem ne marka ... bilmem ne pantolon, kimse atıp tutmasın onun için, özellikle ırağa yaptığımız yatırımın haddi hesabı yok.

    He bir gerçek var oda vergiler çok, zamsız geçirdiğimiz 7 yılın ardından zamlanma oldu işte... Dier hükümetleride gidip ananıza babanıza sorun, hatta Kemal abinin filmi vardı neydi.. hani zam da zam zamzam da zamzam diye onu izleyin mesela...

    İşin kısa ve özü hepiniz burada Atatürk olsaydı diyorsunuz ya.. hani hepiniz çok seviyorsunuz ya, onun için yerli malına bu kadar değer veriyorsunuz, onun için tarları yakıp mazot parasından kurtuluyorsunuz (yukarıda bir arkadaş ekin felan demiş) ve o cayır cayır yanan tarlalarda 50-100 yıl sonra ekin mi çıkar.. sonra da vah zavallım ekin az çıkıyormuş... muş ta muş... Sonra hayvancılık, o çocuk büyüyüp altına araba alıp paraları karıyla kızla yemek için satmıştır o hayvanları yoksa devlet yeri olana hayvanda veriyor. Evinde hayvanı olmayan çiftçiler bile hayvan sahibi oldu, tarlasından bugüne kadar para almadı onuda aldı, mazot parası aldı, aldı da aldı ama genede canım toprağı yaktı.. İnsan affetse toprak affetmez, toprak affetse Allah affetmez be utanmaz arlanmaz..

    Esenlikle kalın uyuyacam artık...
  • 13-04-2010, 10:12:32
    #54
    yazıklar olsun demekten başka birşey gelmiyor aklıma,işin özünü çözdüğünüzde iş iş ten geçmiş olacaktır.bu konuya en güzel kapak şu olacaktır bunu beyninize kazıyın;