gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
avrupadaki köylerde yaşayanlara bakın bir de bizim köylerimize bakın. köylerde yaşayan tarım ve çiftçilikle uğraşanlar giderek daralıyor. ürettiği üründen zarar eden bir toplum olduk.
Bizde Çiftcilik + Besicilik + Zirai Aletler Üzerine Çalıştık ve Çalışmaya Devam Ediyoruz.

Devletimiz Sağolsun Artık Destekleme vb ++++ Paralar Veriyor.

Eskiye Göre Şimdi Baktığımızda Daha İyi Durumdayız.