Projeturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde Çiftcilik + Besicilik + Zirai Aletler Üzerine Çalıştık ve Çalışmaya Devam Ediyoruz.

Devletimiz Sağolsun Artık Destekleme vb ++++ Paralar Veriyor.

Eskiye Göre Şimdi Baktığımızda Daha İyi Durumdayız.
Evet baya iyi durumdayız, hatta bi örnek vermek istiyorum geçen memlekete gitmiştim, bi arkadaşım vardı ailesi hem hayvancılık hemde tarımcılıkla geçiniyordu ben kendimi bildim bileli, en son gittiğimde 50 büyük baş hayvanları vardı hepsini satıp malesef hayvancılığı bitirmişler, 150 dönüm tarlaları vardı biz ufakken o tarlalar yaz kış sürekli ekili olurdu, bi gittim baktım tarlalar ekili değil sordum bişey ekemedik dedi.
Etin kilosu 30 lira olmuş sen burda neyden bahsediyorsun hemşerim Allah aşkına bi git ya.Tarımcılığı çiftçiliği besiciliği hiç açmayın burda şimdi işin içinden çıkamazsınız.

protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu niye boyle seylere kafa patlatiyorsunuz? Yok inonu sunu satti, bilmem ne ne yapti.... Sallayin gitsin yahu. Bunlarin hepsi olmus insanlar. Bize faydalari yada zararlari dokunmaz. Olmus adamdan kimseye zarar yada yarar gelmez. Hepsi bir sekilde zamaninda devlet yonetiminde gorev almis, iyisiyle, kotusuyle biseyler yapmislar. Bu adamlari hepsi politikaci, hepsi dereyi gecerken ayiya dayi der, nabza gore serbet verir. Veremezse zaten politikaci olamaz. Herhangi bir politikacinin hayatina bakin, hayatinin farkli devirlerinde iyi dedigi seye, sonradan kotu dedigide olmustur. Buna Ataturkte dahil. Demirel zamaninda sunu demisti: Kendi yalanina inanmayan politikaci olamaz. BU is bu kadar basit.

Bunlari tartismanin simdi kime ne faydasi var? Olan olmus, biten bitmis, elemanlarin hepsi hakkin rahmetine kavusmus. Birakin devleti, vatani, sunu bunu kurtarmayi, kendinizi kurtarin... Calisin, web sitesi yapin, para kazanin... Birakin kahvedeki pispirikciler vatani kurtarsin, siz kendi banka hesabiniza para yigmaya bakin. Bosverin politik isleri...

Ben acikcasi milletin turkiyeyi niye bu kadar sevdigini anlamiyorum. Ilkokula gidersin sinifta 50 kisi olur. Universiteye girersin, sinavla. Ise girersin, uc kurus para verirler. Devlet olur olmadik herseyden vergi keser. Dolandiriciligin bini bir paradir. Polisin onunde yaya kaldirimda size araba carpar, polis niye kaldirimda yuruyorsun, cekilsene der... Hicbir devlet dairesinde insan muamelesi gormezsin. Sokakta, dagda, bayirda her yerde insanlar saygisiz, cevresine karsi duyarsiz. Her taraf pislik icinde, yollar, evler, arabalar, insanlar.... Hersey anasinin gozu gibi pahali. Insanlarin cogunun kisiligi oturmamis, hemen hemen herkes kucuk daglari ben yarattim havasinda. Insanlarin cok fazla psikolojik sorunlari var. Olmasida normal, cunku memleket hic normal degil. Yukaridaki forumda arkadasin biri Ukraynada universiteye nasil gidilecegini anlatmis.... Calisin, para biriktirin, yurtdisina kapagi atin. Size saygi duyulmayan, yerde durmayin. Ukraynada belki cok fazla para kazanmazsiiz, ama kafaniz rahat olur, farkli bir ulke gorursunuz, yasamanin ne demek oldugunu anlar, Turkiyedeki gundemin ne kadar sacma oldugunu anlarsiniz. Ne var yani Turkiyede bu kadar? Memleket sanki sizin icin hayatiniz boyunca faydali birsey mi yapti? Bugun Turkiyede degil, Avrupada dogsaydiniz, hayatiniz cok daha rahat olacakti. Ne var yani Turkiyede? Neyin kavgasini yapiyorsunuz.... Memleket dunyadaki butun teknolojik devrimleri iskalamis, komple bize patlamis iste. Maca 3-0 geriden basliyoruz. Onun yerine maca 0-0 baslayacaginiz yere gidin. Siz belkide cektiniz, cocuklariniz cekmesin bu cileyi, izdirabi.

Zaten alti ustu 70 yil yasiyoruz, bakin keyfinize, rahat yasayin, guzel yasayin. Sallayin Turkiyeyide, onun cigeri bes para etmez politikacilarinida... Bakin kendi keyfinize...
Protos sana diyecek tek kelime bulamıyorum konuşursam ağır konuşurum şimdi ban sebebi olur o da.
---------
Şu andaki hükümeti savunanlaradır şimdiki sözüm.Bu hükümet ilk başa geldiğinde sağlıkta bir reform yaptı, eskiden ssk dispanserleri vardı ssk lılar önce oralara gider ordan sevk alır devlet hastanesine gider ordan da yine sevk alır üniversite hastanelerine giderlerdi.Hükümet bu reformla ssk dispanserlerini kapattı ssk ve bağkurlunun önünü tamamen açarak direkt olarak devlet ve üniversite hastanelerine gitmelerine olanak tanıdı, ssk ve bağkurlular özel hastanelere gidemezlerdi, devlet bi yasa çıkardı, dedi ki bundan böyle özel hastanelere giden ssk ve bağkurluların masraflarının %70 ini biz %30 unuda kendileri karşılayacaklar millet daha da sevindi, ee sloganı vardı hükümetin durmak yok yola devam diye, dururmu hükümet başa gelmiş.Bunların hepsini tamamen kendi çalışıp kazandığı paralarıyla değil tamamen TMSF sayesinde , yani yolsuzluk vurgunculuk diye çoğu kişinin tepesine çöktü özellikle UZAN ların,Petkimi özelleştir Türk telekomu özelleştir vs vs gider bilirsiniz zaten, hep bunlardan elde edilen gelirler sayesinde oldu bunlar, yani tamamen beleşe kondular ve halka hizmet ediyoruz dediler.İyi mi yaptı derseniz evet sağlık reformuyla iyi yapmıştı hatta 2007 seçimlerini kazanmalarındaki en önemli faktör bu faktördür. Şimdiye bakacak olursak artık özel hastanelere, ssk ve bağkurlu masrafının %30 unu devlet %70 inide kişi kendisi ödüyor, yani geri adım attılar çünkü para bitmeye başladı artık Geçen haberlerde ne duyduk ? Uzanlar Türkiye ye 30 milyar $ lık tazminat davası açtılar ve kabul edildi, şimdi bu mahkemenin 3 yıl sürmesi bekleniyor.Seçimlere zaten şurda 1 yıldan az bir süre kalmış, siz sanıyormusunuzki şu andaki hükümet bir daha başa gelmek istesin ? İstemez hemşerim istemez.Yanlız yeni gelecek olan hükümetin Allah yardımcısı olsun, Yalova milletvekilininde söylediği gibi şu andaki hükümet 7 yıllık iktidarında 1 tek fabrika bile açmadı.Kapatılanlar saymakla bitmez ama. Bırakın inönüye kadar gitmeye gerek yok bunlar şu andaki yaşadığımız gözlerimizle gördüğümüz olaylar.