• 03-04-2010, 22:46:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    R10 la tanışmam 2 yılı buluyor.playofcs nicki ile r10 da takılıyordum.O zamanlar r10 da takılma amacım kendi kurmuş olduğum playofcs'yi yani counter-strike serverları satan bir kişiydim.En sonunda 2 yıl durduktan sonra batırdım o işi ve başka işlere koyuldum.

    Sonra parça kontör işine girdim ondan sonrada playofcs nickiyle AVON ürünleri satış yaptım.Toplam 50 traderim vardı.2500 rep ve 2500 mesaj.Ama HazarHizmet yani Hazarla çok uzun süren bir tartışmamız oldu.Ve en sonunda bazı şeylere katlanamadığım için hep argo kullandım bu nedenle haklı olduğum konularda haksız düştüm.Ve en sonunda bu yüzden sınırsız banlandım bu bana çok koydu.

    2 ay zor dayandım çünkü r10 dan başka vakit geçirecek bir uğraşım yoktu.2 ay sonra tekrar üye oldum.Avon nickimdi.Ama asla kimseye bahsetmedim ahmetcan olduğuma çünkü ahmetcan olduğum belli olursa tekrardan banlanacaktım.Ama satış yapacağım için kendi hesap numaralarımdan anlaşacaktım bu yüzden ahmetcan'ın ablası olarak tanıttım kendimi.

    Ama asla bir art niyetim yoktu çünkü bazı arkadaşlar kendini bayan göstererek daha çok satış yapmak için bu tezgaha gireceğimi düşürebilir.Sonra iyisiyle kötüsüyle 3 ay içinde 274 traderle % 100 lük bir oranla çok iyi bir ticaret yaptım ama her zaman iyi niyetim yüzünden *********** olabilecek insanlara bile her zaman ilk ürünü ben sundum.

    Ama salaklık yaptım ve 4-5 kişi tarafından dolandırıldım bunlarıda kimsenin başı yanmasın diye konu açtım bi arlara haftada 3 tane konu açtığım için doğal olarak bana biraz gıcıklık başladı.Birde üstüne çoğu kişi ahmetcan olduğumu düşündüğü için hep üstüme geldiler köşeye sıkışıyodum ve bazı kişilerlerle bu sivri dilim yüzünden kavga ettik r10'da ve 2 tane grup her konumda beni kötülemeye çalıştılar her hafta bunlara cevap vermekten 1 hafta 1 hafta ben yiyodum ama bunlar sorun değildi önemli olan işimi adam gibi yapıp asla kimseyida mağdur etmemekti ve öylede olduğuna inanıyorum.45.000 üye arasında 1 tek kişiyi bile mağdur etmediğime inanıyorum.Hatta r10 ankara buluşmalarına bile gittim 2 kere.

    Ama gelin görünkü hep bu ahmetcan avon dur kavgaları ile herkes üstüme gelmeye başladı en sonunda multi olduğum anlaşıldı banlandım.

    Oysaki suçum dolandırcılık mı değil ikili tartışma yüzünden üyeliğim banlandı sınırsız.Ama bunu çoğu insana anlatmaktan bıktım lise son öğrencisiyim günlük okul harçlığımı r10 dan kontör veya parfüm satarak kazanıyodum ama şimdi oda yok.Ve maddi bakımdanda iyi durumda değilim.Babamında iyi olmadığı için almıyorum vu lafımdan dolayıda inanın duygu sömürüsü yapmıyorum r10 benim yolumu açan bi kapı aslında bunu ben böyle görüyorum.Şimdi 7 gün boyunca msn başında doş boş duruyorum belki bişey çıkarda ama yok işte r10 sayesinde harçlığımıda kazanıyodum bişeylerde öğreniyodum ama banlandım işte.

    Şimdi ****** yani sıtkı abi teletabi nickininde bana ait olduğunu sölemiştim oda tamam deyip söz verdim asla bir sorun olmayacak diye.Çünkü *********** olmadığım için yeni üyeliğime karışmadı.Ama Hazar'la düşmanlığımız 1 yıl sürdü ve domain panelini ele geçirdim sıtkı abiye'de söyledim sıtkı abi dayanamıyorum artık bi nevi bu şekilde intikam alcam diye.Oda sınırsız banlanırsın dedi bende kabul ettim ve sınırsız banı yedim.Ama şimdi gel görkü Hazar'la kanky'iz

    Şimdi yönetim'den isteiğim nolur affedilsem hani suçum dolandırıclıkta değil sadece hazar'la olan bi sorundu ama şimdi çok iyi aramız.Banım açılsa kaldığım yerden kendime bi yol çizsem bende web işini öğrenmek istiyorum.Dreamwiever ve ps öğrenmeye çalışıyorum burdada bilmediğim şeyleri öğrenmek istiyorum.

    Lütfen affedileyim çok faydalı olcam herkese kimseyle ikili tartışmalara girmeyeceğim.

    Eğerki benim hakkımdada söylemek istedikleriniz varsa söyleyin abilerim.
    Lütfen moderatörlerdende bu konuyu kilitlememesini istiyorum lütfen.Banlayın ama kilitlemeyin.
    Sıtkı Abi Lütfen Bir Şans Ver Bana
  • 03-04-2010, 22:53:08
    #2
    kendini bayan olarak tanıtıp insanları kandırmanın başka bir açıklaması olamaz.Eğer o dalavereyi çevirmeyip AhmetCan olarak gelip bu yazıyı yazsan olabilirdi ama sen milleti enayi yerine koyup bayan muhabbeti yaptın insanlarla.Bende baştan beri senin ahmetcan olduğunu biliyordum hatta senden kontör alıyordum.Yinede bayan olarak kendini gösterip insanları enayi yerine koymanı doğru bulmuyorum.
  • 03-04-2010, 22:56:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    MaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendini bayan olarak tanıtıp insanları kandırmanın başka bir açıklaması olamaz.Eğer o dalavereyi çevirmeyip AhmetCan olarak gelip bu yazıyı yazsan olabilirdi ama sen milleti enayi yerine koyup bayan muhabbeti yaptın insanlarla.Bende baştan beri senin ahmetcan olduğunu biliyordum hatta senden kontör alıyordum.Yinede bayan olarak kendini gösterip insanları enayi yerine koymanı doğru bulmuyorum.
    hesap numarası aynı napabilirdimki banlanan bir üyenin bir daha dönmesi yasak aslında bu yüzden kendimi ablam olarak tanıttım :S kimsenin ama sırf bayan diye benle alışveriş yaptığını sanmıyorum hocam ö.dilerim :S
  • 03-04-2010, 22:58:55
    #4
    En aşa 4 tane üyelik açmışsın. Sen affedilirsen forumdaki tüm multi üyelerin affedilmesi gerek, Ve bayan olarak tanıtmışsın kendini, Anlamadığım bayan biliyorlar sa seni nasıl r10 buluşmalara katıldın ?
  • 03-04-2010, 23:00:31
    #5
    canozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önemli olan işimi adam gibi yapıp asla kimseyida mağdur etmemekti ve öylede olduğuna inanıyorum.45.000 üye arasında 1 tek kişiyi bile mağdur etmediğime inanıyorum.

    Ahmet Can ÖZKURT,

    Öncelikle sana yüklenmem beni mağdur ettin içinde ettin miktar senin gözünde sadece 2.50USD $ idi ama benim için shopping sayfasında kaybettim seviyem (rütbe/yıldız) ve hediye puan (50 mi 75 dolarmı neydi 1 yıl oldu tam hatırlamıyom eski mesajlara bakarız).

    Ama sende biliyordun bunu sana defalarca söyledim bu durumu sen hep üst'e çıkmak için 2.5 doların lafını yapma dedin yollayım dedin bir kere bire hesabı ver demedin desen bile vermiyecemi biliyordun bende sende o 2.5 doların lafını yapmayız.

    Demisin kanka'yız evet dost olduk senle ben beni az çok tanıdın değil 2.5 doların 250 doların lafını bile yapmam dostlarım için ben hep dedim gibi başkaları mağdur olmasın diye hep üstüne düstüm ben ve dostlarım evet benle beraber Ahmet Can'a karşı laf atanlar engel olanlar vardı biz inanıyorduk hep avon = Ahmet can 10 kereden fazla gündem'e geldi ama inanmadı kimse ve kendi söyledi bunu herkes şok oldu işte o herkes şok olduğu zaman bizler erkek olan birine bayan olduğu için ilgi gösterenlere bir yerimiz ile güldük.

    Yazım bu kadar iyi forumlar reon üyeleri, ziyaretçileri, yönetimi ve saygı değer Google İNC. örümcekleri.
  • 03-04-2010, 23:00:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    MaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendini bayan olarak tanıtıp insanları kandırmanın başka bir açıklaması olamaz.Eğer o dalavereyi çevirmeyip AhmetCan olarak gelip bu yazıyı yazsan olabilirdi ama sen milleti enayi yerine koyup bayan muhabbeti yaptın insanlarla.Bende baştan beri senin ahmetcan olduğunu biliyordum hatta senden kontör alıyordum.Yinede bayan olarak kendini gösterip insanları enayi yerine koymanı doğru bulmuyorum.
    +++
  • 03-04-2010, 23:01:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En aşa 4 tane üyelik açmışsın. Sen affedilirsen forumdaki tüm multi üyelerin affedilmesi gerek, Ve bayan olarak tanıtmışsın kendini, Anlamadığım bayan biliyorlar sa seni nasıl r10 buluşmalara katıldın ?
    abi r10 buluşmalarındaki abiler biliyordu beni zaten avon'un ben olduğumu bu yüzden bir sorun yoktu.Mesele kendimi bayan olarak tanıtmam değildi ki kimlik değiştirmekti.Benim suçum dolandırıclı değil ikili tartşma.Yoksa asla kimseyle bir sorunum olmadı :S
  • 03-04-2010, 23:04:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bizi 3 ay bayan diye keklediğin günleri unutmadık ahmet Yazıklar olsun sana ki bayan rolüne bile girdin.Birde gelmiş yüzsüz yüzsüz beni affedin diyorsun.İnsanları aldatmak kötü birşey.Tekrardan üyeliğinin açılıp r10'da devam etsen bile üyelerin sana alaka göstereceğini sanmıyorum kendi kuyuna kendin düştün.
  • 03-04-2010, 23:04:48
    #9
    canozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi r10 buluşmalarındaki abiler biliyordu beni zaten avon'un ben olduğumu bu yüzden bir sorun yoktu.Mesele kendimi bayan olarak tanıtmam değildi ki kimlik değiştirmekti.Benim suçum dolandırıclı değil ikili tartşma.Yoksa asla kimseyle bir sorunum olmadı :S
    Onu bilipte ; söylemeyenlerde seningibi KOLPANIN önde gidenidir .Başka birşeyde demiyorum.

    Banlanabilirim vs. umrumda değil.İçimde kalacağına , başkaları düşünsün birazda.