abi r10 buluşmalarındaki abiler biliyordu beni zaten avon'un ben olduğumu bu yüzden bir sorun yoktu.Mesele kendimi bayan olarak tanıtmam değildi ki kimlik değiştirmekti.Benim suçum dolandırıclı değil ikili tartşma.Yoksa asla kimseyle bir sorunum olmadı :S
Onu bilipte ; söylemeyenlerde seningibi KOLPANIN önde gidenidir .Başka birşeyde demiyorum.
Banlanabilirim vs. umrumda değil.İçimde kalacağına , başkaları düşünsün birazda.