• 03-04-2010, 23:04:50
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ya yalan yanlış üyeliklerle geldin buraya,milleti birbirine düşman ettirdin yok avon kadın üye erkek üye diye.Şimdide gelip afmı diliyosun?ne bu yüzsüzlük arkadaş?
  • 03-04-2010, 23:05:03
    #11
    sana dair tek bir olay beynime yer etti onuda bir türlü olayın üzüntüsünden unutamadım.

    olay şudur ki ;

    kendini avon nickiyle tanıtıp ,bir ***** site konusunda ablanın ağzından " ahmetcanın ***** siteyle uğraştığını biliyorum " vs demen senin ne kadar namuslu ve şerefli olduğunu gösteriyor.*********** olmasan dahi ablanın adını namusunu kullanarak bu tür muhabbetlere girmeni hiç doğru bulmuyorum.yazık hakkaten yazık.nasıl yetiştiriyorlar sen ve senin gibilerini anlamıyorum ki .
    bizim bu taraflarda bırak böyle bir olayı en ufak aileye küfürde bıçaklar konuşur ki böyle muhabbete giren olmaz. ticaretten önce namus ve şeref kavramını öğren öyle gel.
    eğer r10 yönetimi bu adamın banını kaldırıpta bir zaman sonra bu adam tarafından dolandırılırsam r10 yönetimini sorumlu tutarım ve kaybımı r10 yönetiminden isterim. buda böyle biline.
  • 03-04-2010, 23:05:39
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ama Hazar'la düşmanlığımız 1 yıl sürdü...........Ama şimdi gel görkü Hazar'la kanky'iz


    Gözüme direk bu cümleleriniz carpti . Sizi tanimiyorum ama burasi cocuk parki degil . Madem banlanmayi kabul ettiniz durun sözünüzün arkasinda .
    Ayrica o yaptiginiz kandirmacalarada ne demeli acaba .
    Sizin gibiler kesinlikle burda barinmamali kusura bakmayin . Sahsi fikrimdir .
  • 03-04-2010, 23:06:01
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizi 3 ay bayan diye keklediğin günleri unutmadık ahmet Yazıklar olsun sana ki bayan rolüne bile girdin.Birde gelmiş yüzsüz yüzsüz beni affedin diyorsun.İnsanları aldatmak kötü birşey.Tekrardan üyeliğinin açılıp r10'da devam etsen bile üyelerin sana alaka göstereceğini sanmıyorum kendi kuyuna kendin düştün.
    serdal sen yapma :S ben mi istedin bayan oalrak daha çok satış yapmak bi ablam var ismide dilek başka çarem yoktu hesap numarasından dolayı onun adına açtım zaten avon'uda bayanlar yapar biliyosun.Yoksa daha çok satış yaparım düşüncesi bile değildim
  • 03-04-2010, 23:06:15
    #14
    Bu forumda yerin yok, kusura bakma.
  • 03-04-2010, 23:06:39
    #15
    Multi üyelikten banlıyorlar mı? Alla alla geçen gün satış bölümünde arkadaşın biri diğer üyeliği ile fiyat arttırırken modlara şikayet ettim "adam diğer üyeliği ile fiyat arttırıyor iplerine bakın" dediğim halde kimse takmadı.
  • 03-04-2010, 23:06:41
    #16
    Üyeliği durduruldu
    RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya yalan yanlış üyeliklerle geldin buraya,milleti birbirine düşman ettirdin yok avon kadın üye erkek üye diye.Şimdide gelip afmı diliyosun?ne bu yüzsüzlük arkadaş?
    tamamen katılıyorum
  • 03-04-2010, 23:08:06
    #17
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizi 3 ay bayan diye keklediğin günleri unutmadık ahmet Yazıklar olsun sana ki bayan rolüne bile girdin.Birde gelmiş yüzsüz yüzsüz beni affedin diyorsun.İnsanları aldatmak kötü birşey.Tekrardan üyeliğinin açılıp r10'da devam etsen bile üyelerin sana alaka göstereceğini sanmıyorum kendi kuyuna kendin düştün.
    Belliydi zaten.
    +rep 2010
  • 03-04-2010, 23:08:57
    #18
    adın cınacagına canın cıksın derler olakı yonetım kabul ettı sanmıyorumda

    uyelerın gozunde aynı olamayacaksın