Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizi 3 ay bayan diye keklediğin günleri unutmadık ahmet Yazıklar olsun sana ki bayan rolüne bile girdin.Birde gelmiş yüzsüz yüzsüz beni affedin diyorsun.İnsanları aldatmak kötü birşey.Tekrardan üyeliğinin açılıp r10'da devam etsen bile üyelerin sana alaka göstereceğini sanmıyorum kendi kuyuna kendin düştün.
Belliydi zaten.
+rep 2010