Bizi 3 ay bayan diye keklediğin günleri unutmadık ahmet

Yazıklar olsun sana ki bayan rolüne bile girdin.Birde gelmiş yüzsüz yüzsüz beni affedin diyorsun.İnsanları aldatmak kötü birşey.Tekrardan üyeliğinin açılıp r10'da devam etsen bile üyelerin sana alaka göstereceğini sanmıyorum kendi kuyuna kendin düştün.
serdal sen yapma :S ben mi istedin bayan oalrak daha çok satış yapmak bi ablam var ismide dilek başka çarem yoktu hesap numarasından dolayı onun adına açtım zaten avon'uda bayanlar yapar biliyosun.Yoksa daha çok satış yaparım düşüncesi bile değildim