Ama Hazar'la düşmanlığımız 1 yıl sürdü...........Ama şimdi gel görkü Hazar'la kanky'iz
Gözüme direk bu cümleleriniz carpti . Sizi tanimiyorum ama burasi cocuk parki degil . Madem banlanmayi kabul ettiniz durun sözünüzün arkasinda .
Ayrica o yaptiginiz kandirmacalarada ne demeli acaba .
Sizin gibiler kesinlikle burda barinmamali kusura bakmayin . Sahsi fikrimdir .