MaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendini bayan olarak tanıtıp insanları kandırmanın başka bir açıklaması olamaz.Eğer o dalavereyi çevirmeyip AhmetCan olarak gelip bu yazıyı yazsan olabilirdi ama sen milleti enayi yerine koyup bayan muhabbeti yaptın insanlarla.Bende baştan beri senin ahmetcan olduğunu biliyordum hatta senden kontör alıyordum.Yinede bayan olarak kendini gösterip insanları enayi yerine koymanı doğru bulmuyorum.
hesap numarası aynı napabilirdimki banlanan bir üyenin bir daha dönmesi yasak aslında bu yüzden kendimi ablam olarak tanıttım :S kimsenin ama sırf bayan diye benle alışveriş yaptığını sanmıyorum hocam ö.dilerim :S