Bizi 3 ay bayan diye keklediğin günleri unutmadık ahmet

Yazıklar olsun sana ki bayan rolüne bile girdin.Birde gelmiş yüzsüz yüzsüz beni affedin diyorsun.İnsanları aldatmak kötü birşey.Tekrardan üyeliğinin açılıp r10'da devam etsen bile üyelerin sana alaka göstereceğini sanmıyorum kendi kuyuna kendin düştün.