• 04-04-2010, 22:54:15
    #19
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bir rahmet konusunu daha 5 sayfa sürecek tartışmaya sokardım ama neyse allah rahmet eylesin, eylerse...
    merak etme eyler vatanına, milletine faydası olan vatanı için canını kanını ortaya koyan milleti için herşeyi yapan bir insanı eylemicekte senimi eylicek!

    Allah rahmet eylesin Başbuğlar Ölmez.
  • 04-04-2010, 22:59:48
    #20
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bir rahmet konusunu daha 5 sayfa sürecek tartışmaya sokardım ama neyse allah rahmet eylesin, eylerse...

    Çok yanlış bir yorum olmuş bence. Bu yazın bile tartışma için basbas bağrıyor. Sevmiyorsan saygı göster, saygı göstermiyorsan susmayı bil bence..

    Eylerse.. imiş, imalara hiç gerek yok. Ölüm konusu bu Allahtan elbet de rahmet dileyeceğiz. Sen ölünce senin için de eylerse... deriz
  • 04-04-2010, 23:11:34
    #21
    Benimde pek sevdiğim söylenemez ama yinede allah rahmet eylesin demek gerekir.Hepimiz ölümlüyüz hepimizin doğruları/yanlışları olmuştur.
  • 04-04-2010, 23:37:33
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Mekanın Cennet Olsun BAŞBUĞ..
  • 05-04-2010, 00:08:57
    #23
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok yanlış bir yorum olmuş bence. Bu yazın bile tartışma için basbas bağrıyor. Sevmiyorsan saygı göster, saygı göstermiyorsan susmayı bil bence..

    Eylerse.. imiş, imalara hiç gerek yok. Ölüm konusu bu Allahtan elbet de rahmet dileyeceğiz. Sen ölünce senin için de eylerse... deriz

    Yanlışlığı doğruluğu teknohabercinin yorumlarından öğrenecek değilim herhalde.Nezaket gösterilerine gerek yok.Sevmediğim insana saygıda göstermem, saygı göstermiyorsam susmamda.Sussam burda olmazdım herhalde.

    Ben bu ülkede bir kuşağın katlinden sorumlu olsaydım rahmet dilemeye utanırdım.
  • 05-04-2010, 00:11:14
    #24
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlışlığı doğruluğu teknohabercinin yorumlarından öğrenecek değilim herhalde.Nezaket gösterilerine gerek yok.Sevmediğim insana saygıda göstermem, saygı göstermiyorsam susmamda.Sussam burda olmazdım herhalde.

    Ben bu ülkede bir kuşağın katlinden sorumlu olsaydım rahmet dilemeye utanırdım.
    Ya bi yürü git her konuyu karıştırıp durma.Gelip saçma saçma mesajlar yazma biraz olgunlaş çocuk gibi davranma.
  • 05-04-2010, 00:13:16
    #25
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlışlığı doğruluğu teknohabercinin yorumlarından öğrenecek değilim herhalde.Nezaket gösterilerine gerek yok.Sevmediğim insana saygıda göstermem, saygı göstermiyorsam susmamda.Sussam burda olmazdım herhalde.

    Ben bu ülkede bir kuşağın katlinden sorumlu olsaydım rahmet dilemeye utanırdım.
    bencede saçma ötesi konuşuyosun.
  • 05-04-2010, 00:13:23
    #26
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bir rahmet konusunu daha 5 sayfa sürecek tartışmaya sokardım ama neyse allah rahmet eylesin, eylerse...
    Her bu tür konuda sen varsın ve yanında da tartışmaya açık yazıların. Kardeşim madem ki bu adam hakkında iyi şeyler düşünmüyorsun girmezsin konuya. Girdiysende birşey yazmadan çıkarsın. Biz kalkıpta polisle çatışan adamlara Allah rahmet eylesin tabi eylerse mi diyoruz?
  • 05-04-2010, 00:17:04
    #27
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlışlığı doğruluğu teknohabercinin yorumlarından öğrenecek değilim herhalde.Nezaket gösterilerine gerek yok.Sevmediğim insana saygıda göstermem, saygı göstermiyorsam susmamda.Sussam burda olmazdım herhalde.

    Ben bu ülkede bir kuşağın katlinden sorumlu olsaydım rahmet dilemeye utanırdım.
    2 gün sonra şurada Deniz Gezmiş ve nicelerinin başlığını açsak demediklerini bırakmazlar ve bir katil'in başlığında bizden yalandanda olsa rahmet veya saygı beklenir.