teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok yanlış bir yorum olmuş bence. Bu yazın bile tartışma için basbas bağrıyor. Sevmiyorsan saygı göster, saygı göstermiyorsan susmayı bil bence..

Eylerse.. imiş, imalara hiç gerek yok. Ölüm konusu bu Allahtan elbet de rahmet dileyeceğiz. Sen ölünce senin için de eylerse... deriz

Yanlışlığı doğruluğu teknohabercinin yorumlarından öğrenecek değilim herhalde.Nezaket gösterilerine gerek yok.Sevmediğim insana saygıda göstermem, saygı göstermiyorsam susmamda.Sussam burda olmazdım herhalde.

Ben bu ülkede bir kuşağın katlinden sorumlu olsaydım rahmet dilemeye utanırdım.