HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi bir rahmet konusunu daha 5 sayfa sürecek tartışmaya sokardım ama neyse allah rahmet eylesin, eylerse...

Çok yanlış bir yorum olmuş bence. Bu yazın bile tartışma için basbas bağrıyor. Sevmiyorsan saygı göster, saygı göstermiyorsan susmayı bil bence..

Eylerse.. imiş, imalara hiç gerek yok. Ölüm konusu bu Allahtan elbet de rahmet dileyeceğiz. Sen ölünce senin için de eylerse... deriz