• 03-04-2010, 14:28:39
    #1
    Yarın 4 Nisan 2010 Başbuğumuzun ölüm yıl dönümü,mekanın cennet olsun Başbuğum.

    25 Kasım 1917-4 Nisan 1997

    Başbuğumuzun bir kaç özlü sözü;

    Hepiniz birer Türk Bayrağı'sınız. Bayrağı lekelemeyin, kirletmeyin yere düşürmeyin.

    Millî kalkınmamızı gerçekleştirmek, her Türk ferdini hür yapabilmek için Türk Milletini yeniden kurmak zorundayız. Vatandaşlarımız arasında parti, mezhep, ırk ve bölge farkı gözetmeksizin karşılıklı sevgi ve saygıya dayanan bağlar dokuyacağız.

    Türk Devletinin yenilmez, zinde hayat gücü ve Türk Milletinin teminatı ve istikbali gençliktir.

    Gençliğimizi büyük bir savaş beklemektedir. Bozgunculuğa, tembelliğe, ahlaksızlığa, cehalete, yalancılığa karşı büyük bir savaş.




    Bu arada konuya gelip saçma saçma mesajlar yazıp ortalığı karıştırmayın.
  • 04-04-2010, 00:44:29
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ruhu şad olsun, Türk Dünyası'nın büyük kayıplarından biridir Alparslan Türkeş.
  • 04-04-2010, 01:05:08
    #3
    Şimdi bir rahmet konusunu daha 5 sayfa sürecek tartışmaya sokardım ama neyse allah rahmet eylesin, eylerse...
  • 04-04-2010, 10:24:21
    #4
    O faşist diye - rep atan adam olmadık.Git olgunlaş ondan sonra gel çocuk.
  • 04-04-2010, 10:40:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Allah rahmet eylesin.
  • 04-04-2010, 11:53:23
    #6
    Büyük REİS'imizdi...
    Kaybetmek çok acı oldu...
    Allah(c.c) rahmet eylesin...
  • 04-04-2010, 12:30:43
    #7
    qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O faşist diye - rep atan adam olmadık.Git olgunlaş ondan sonra gel çocuk.
    Silver alda deşifre edelim herifi. Hadi banada at -rep.

    Başbuğum, gani gani rahmete eylesin allah.
  • 04-04-2010, 12:57:49
    #8
    qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O faşist diye - rep atan adam olmadık.Git olgunlaş ondan sonra gel çocuk.
    Burada öyle insanlar varki kendilerinden başka herkesi faşist zannediyorlar. Fakat bilmiyorlar ki faşistin alayı bunlar. Bu ülkeyi bunca yıldır sen faşistsin sen bilmem nesin diye ayırt eden sefiller işte. Erkek gibi çıkıpta buraya adını yazamayacak kadar aciz, rep arkasına saklanan bir kişi kalkıpta nasıl başka birisine faşist diyor şaşıyorum...

    Alparslan TÜRKEŞ'e de Allah rahmet eylesin...
  • 04-04-2010, 13:01:42
    #9
    Ruhu Şad Olsun.Pek tanıma şansım olmadı.