O faşist diye - rep atan adam olmadık.Git olgunlaş ondan sonra gel çocuk.
Burada öyle insanlar varki kendilerinden başka herkesi faşist zannediyorlar. Fakat bilmiyorlar ki faşistin alayı bunlar. Bu ülkeyi bunca yıldır sen faşistsin sen bilmem nesin diye ayırt eden sefiller işte. Erkek gibi çıkıpta buraya adını yazamayacak kadar aciz, rep arkasına saklanan bir kişi kalkıpta nasıl başka birisine faşist diyor şaşıyorum...
Alparslan TÜRKEŞ'e de Allah rahmet eylesin...