qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O faşist diye - rep atan adam olmadık.Git olgunlaş ondan sonra gel çocuk.
Silver alda deşifre edelim herifi. Hadi banada at -rep.

Başbuğum, gani gani rahmete eylesin allah.