• 04-04-2010, 14:52:03
    #10
    Başbuğum mekanın cennet Olsun.
  • 04-04-2010, 14:54:29
    #11
    ruhud sad olsun büyük reis
  • 04-04-2010, 15:05:08
    #12
    Başbuğlar ölmez.

    Ruhu şad olsun reis...
  • 04-04-2010, 15:20:49
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Hiçbir parti ve ideolojiye bağlı olmamakla birlikte Ufak da olsa bu ülke için faydası olan herkesin rahmetle anılması taraftarıyım ruhu şad olsun....
  • 04-04-2010, 15:27:43
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Allah Rahmet eylesin , ülkesini sevmek ülkesi için emek verenlere değer vermek suçmu oluyo faşistlik oluyosa en büyük faşistiz.
  • 04-04-2010, 15:46:18
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ShipMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Rahmet eylesin , ülkesini sevmek ülkesi için emek verenlere değer vermek suçmu oluyo faşistlik oluyosa en büyük faşistiz.
    +++
  • 04-04-2010, 20:14:26
    #16
    Milyonlar sel olmuş kente akıyor müezzin ağlıyor sela okuyor Üç Hilal boynunu bükmüş bakıyor dualar tekbirler size Başbuğum hakkını helal et bize Başbuğum Mekanın cennet olsun Başbuğum
  • 04-04-2010, 20:39:05
    #17
    Üyeliği durduruldu
    konuyu kirletmemek için yazmıyorum ama bana göre faşistsin zaten

    Faşistim arkadaşım yazdım ya , dünyadaki en büyük faşist benim! istersen 500 tane hesap ac hepsinden -rep ver. Bu benim düşüncem ,senin düşüncen kendine git kendin gibi düşünenlerin olduğu konuya lütfen.
  • 04-04-2010, 22:54:02
    #18
    Mekanı cennet olsun