
konuyu kirletmemek için yazmıyorum ama bana göre faşistsin zaten
Faşistim arkadaşım yazdım ya , dünyadaki en büyük faşist benim! istersen 500 tane hesap ac hepsinden -rep ver. Bu benim düşüncem ,senin düşüncen kendine git kendin gibi düşünenlerin olduğu konuya lütfen.