Yanlışlığı doğruluğu teknohabercinin yorumlarından öğrenecek değilim herhalde.Nezaket gösterilerine gerek yok.Sevmediğim insana saygıda göstermem, saygı göstermiyorsam susmamda.Sussam burda olmazdım herhalde.
Ben bu ülkede bir kuşağın katlinden sorumlu olsaydım rahmet dilemeye utanırdım.
2 gün sonra şurada Deniz Gezmiş ve nicelerinin başlığını açsak demediklerini bırakmazlar ve bir katil'in başlığında bizden yalandanda olsa rahmet veya saygı beklenir.