HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlışlığı doğruluğu teknohabercinin yorumlarından öğrenecek değilim herhalde.Nezaket gösterilerine gerek yok.Sevmediğim insana saygıda göstermem, saygı göstermiyorsam susmamda.Sussam burda olmazdım herhalde.

Ben bu ülkede bir kuşağın katlinden sorumlu olsaydım rahmet dilemeye utanırdım.
2 gün sonra şurada Deniz Gezmiş ve nicelerinin başlığını açsak demediklerini bırakmazlar ve bir katil'in başlığında bizden yalandanda olsa rahmet veya saygı beklenir.