Yanlışlığı doğruluğu teknohabercinin yorumlarından öğrenecek değilim herhalde.Nezaket gösterilerine gerek yok.Sevmediğim insana saygıda göstermem, saygı göstermiyorsam susmamda.Sussam burda olmazdım herhalde.
Ben bu ülkede bir kuşağın katlinden sorumlu olsaydım rahmet dilemeye utanırdım.
bencede saçma ötesi konuşuyosun.