
Son olarak Bana bayandan sonra sıra geliyordu. Bayan gitti yarım saat sonra geldi. Benim kullanacağım arabayla sınava 1 saat ara verildi. Benden önceki bayan tüm güzergâhı 2. vites ile gezmiş 3 e hiç atmamış araba da hararet yapmış
43
●8.803

Alışkanlığım değildi. Araç kullanırken hiç bir zaman takmam. Ehliyet sınavında direksiyondayken yine takmadım. Alışık olmadığımdan sonrada takmayacağımdan şimdide takmıyom demiştim. Aynalar doğru olsada aynalar güzel de ortadakini boz geri düzelt, sağa sola bak elleme. Kalkarken sinyal vermeyi unutma. Arabayı çalışır şekilde bırakıyorlar. Pek çok araç olacağından yavaş sürmelisin. Sinyalleri kullan. Park ederken sıfır yanaştırmaya çalışma. Gir bırak. Hiç bir zorluk yok. Heyecanını ölçmek için ara sorular sorarlar. Normal arkadaşınla muhabbet ediyormuş gibi konuş. Geçmek çok kolay. Normalde araba kullanıyorsan, şoförlüğün varsa dert etme.


geçmiyor zaman durdu