• 22-01-2010, 19:38:00
    #28
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pilot ehliyeti verirler herhal böyle yaparsak
    ben de onu aldım zaten. Z tipi.
  • 22-01-2010, 21:57:23
    #29
    Hiç yorma ve kasma kendini . Normalde nasıl kullanıyorsan sınavdada aynı şekilde kullan.
  • 23-01-2010, 02:47:12
    #30
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2. viteste sür diyorlar genelde yavaş yavaş. 3 ü göstertmiyorlar.

    Dönüp bakıyom geçmişe. Ehliyet alalı 8 yıl olmuş. Vay vay vay. Yaşlandık iyicene.
  • 23-01-2010, 02:53:41
    #31
    araç hareket halinde iken soru sorarlarsa , arkanı dönüp cevap verme , normal olarak yola bakarak cevap ver. Böyle elenenler oluyo diye duymuştum.
  • 23-01-2010, 08:39:12
    #32
    eğer direksiyon hakimiyetin varsa, kısaca kullanmasını biliyorsan , hiç bişey yapmasanda geçirirler..
  • 23-01-2010, 11:33:03
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Güzeldi Geçti Yaşandı bitti =)
  • 23-01-2010, 11:45:07
    #34
    Yeehee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzeldi Geçti Yaşandı bitti =)
    Aynen ama bana Güzel kullandım 1-2 kusur dışında. Sinyal kalkış vs. tamam geri geride tamam ama öne bir anlık bakmamışımdır umarım. Saat 6-7 gibi açıklancak burdan söylerim.

    Acil soru:sınav giriş belgesini geri verdiler sorun olurmu?
  • 23-01-2010, 12:07:35
    #35
    Sınav giriş belgesini sonuçlar açıklandığında ehliyet kursuna götürüp evraklarını alman için lazım. Sınav giriş belgesini vermeyenlere ise sürücü kursuna teslim ediyorlar. Bizde öyleydi. Yine yanında bulunsun. Belki gerek duymazlar.
  • 23-01-2010, 15:08:52
    #36
    13 şubatta bende sınava giricem ferrari sürüyoruz halen daha alamadık şu ehliyeti