Arabaya binerken mutlaka ilk önce kemerini tak aynalarını kontrol et bunu yapmazsan kafadan kaldın...
Sonra vitesini kontrol et boşa at... Arabanı çalıştır ve sakın stop etme arabayı yoksa kafadan kaldın... Birde şerit değiştirmelerde sinyalini kontrol et... sogukkanlı ol stress yapma yeter... Elazığda ileri geri yaptırmıyorlardı... birde duruş kalkışların sert olmasın...
tamam dostum yarın gideceğim.
Milli eğitimden imza gelecekmiş .
300 TL 260 bi yere 40 bi yere felan yatıracan ney dediler.Ama yarın imza gelirse size bilgi veririm