Arabaya binerken mutlaka ilk önce kemerini tak aynalarını kontrol et bunu yapmazsan kafadan kaldın...
Sonra vitesini kontrol et boşa at... Arabanı çalıştır ve sakın stop etme arabayı yoksa kafadan kaldın... Birde şerit değiştirmelerde sinyalini kontrol et... sogukkanlı ol stress yapma yeter... Elazığda ileri geri yaptırmıyorlardı... birde duruş kalkışların sert olmasın...