Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sınav giriş belgesini sonuçlar açıklandığında ehliyet kursuna götürüp evraklarını alman için lazım. Sınav giriş belgesini vermeyenlere ise sürücü kursuna teslim ediyorlar. Bizde öyleydi. Yine yanında bulunsun. Belki gerek duymazlar.