Sınav giriş belgesini sonuçlar açıklandığında ehliyet kursuna götürüp evraklarını alman için lazım. Sınav giriş belgesini vermeyenlere ise sürücü kursuna teslim ediyorlar. Bizde öyleydi. Yine yanında bulunsun. Belki gerek duymazlar.