Dostum bende yarın gireceğim Ne Endişe yapıyorsun en zorunu geçtik . Takma kafaya direksiyondan kalan hiç kimseyi duymadım.Tam tersine arabadan korkan firenle debriyajı karıştıran adamların geçtiğini gördüm =)