Dostum bende yarın gireceğim

Ne Endişe yapıyorsun

en zorunu geçtik . Takma kafaya direksiyondan kalan hiç kimseyi duymadım.Tam tersine arabadan korkan firenle debriyajı karıştıran adamların geçtiğini gördüm =)
Psikolojik olarak kendinizi hazırlayın yeter.