Kendine güven. En zorunu başarmış motordan, ilk yardımdan geçmişsin. İşin en kolay kısmı kalmış. Yanında eğitmenin oturuyor. Arkada görevli kişiler. Eğitmeninin ayağında da gaz , fren , debriyaj felan hepsi var. O yandan ayarlıyor. Zorda kalınca yardım ediyor belli etmeden. Arabayı istop etsende sorun değil. Heyecanlanma. Orda ne insanlar var defalarca arabayı kaldıramayıp istop edip sonra kullanıp direksiyondan geçiyorlar. Orda önemli olan kullanmak. İyi veya kötü değil. Zaten sende bilirsin direksiyondan geçtikten sonra o şekilde trafiğe çıkmayacağını. Ailenden veya arkadaş çevrenden bir kişinin çalıştırması lazım. Kimseyi umursama. Zor kısmı geçtim. Sadece şurdan bi tur atıcam. İleride kavşaktan dönüp aşağı ineceğim. Aşağıdanda dönüp arabayı aldığım yere bırakacağım de ve rahat şekilde oturup arabayı kullan. Çok kolay. İlla profesyonel şekilde araba kullanman gerekmiyor. Zaten normalide yaşın dolmadan araba kullanmamış olmak. Sürücü kursunda öğrenip, öğrendiği şekilde sınava girmektir. Bu nedenle bunu düşünerekten değerlendiriyorlar. Sınav yerine gittiğinde ordaki kişilerden bu gün napcam, şöyle olcakmı, şunu yapamıyorum, bunu yapamıyorum diyenleri dinleme. İnsanın kafasına kazınıyor. Sonra aynı şeylerde hata yaptığını farkediyor. Rahat şekilde sınava girip, geçip sonra kendine keyif çayı ısmarla.