İlk bindiğin anda emniyet kemerini tak. Daha sonra aynalarını,koltuğunu ayarla. Sonra sinyalini ver çıkışını yap. Arkadan hocalar paso konuşurlar kafanı karıştırmak için. Şehir içinde 50'yi geçme kırmızı ışıklarda falan durursan kesinlikle Sürücü adaylarının arkasına yanaşma. 2 saatte anca arabayı kaldırırlar sende madur olursun. Ben turu tamamlayıp gelirken son 2-3 km kala bana bas gaza dedi. Neden dedim bas sen dedi burada hoca benim ben ne dersem onu yap sen dedi. Bende peki dedim 90-100 e kadar çıktım sonra tamam yavaşla dedi. Hah şöyle puan kıracak birşey bulamadım en azından bundan bi 5 puan kırarız dedi 95 verdi indi
Son olarak Bana bayandan sonra sıra geliyordu. Bayan gitti yarım saat sonra geldi. Benim kullanacağım arabayla sınava 1 saat ara verildi. Benden önceki bayan tüm güzergâhı 2. vites ile gezmiş 3 e hiç atmamış araba da hararet yapmış