tıkladıktan sonra müşteri numaranı ve tlf no gir alttaki kutucuğu işaretleme(İşCep cihazımda yüklü.) boş bırak gönder sonra zaten karşına çıkacak olan yer resimli anlatıyo yapacaklarını uygula hepsini tek tek
işbankası cep anahtar sorunu
63
●15.646
- 15-01-2010, 20:35:50cep anahtarı yükledikten sonra işbankası ana sayfasına git cep anahtara tıkla sonra cep anahtar aktivasyonuna tıkla işleme girebilmesi için yapman gerekenler var
tıkladıktan sonra müşteri numaranı ve tlf no gir alttaki kutucuğu işaretleme(İşCep cihazımda yüklü.) boş bırak gönder sonra zaten karşına çıkacak olan yer resimli anlatıyo yapacaklarını uygula hepsini tek tek
- 15-01-2010, 20:40:34hay allah razı olsun ben şifre filan da istemiyorum isteyen girsin hesabıma kardeşim !Lebraam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

en büyük hırsız kendileri bsdm midir btsm midir. nedir 25 lirayı çekmişler kimseye sormadan.
nuh1986 açıklama için çok teşekkür ederim ama uygulamayı yükleyeceğim mobile.isbank.com.tr sayfasında hata veriyor. yani hiç yükleyemiyorum bırak aktifleştirmeyi.... - 20-01-2010, 13:37:48Eposta Aktivasyonu Gerekmektetelefon ile halledebiliyor muyuz(müşteri hazretlerini arayarak)Lebraam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2010, 06:29:52Hayır halledilmiyor.Cep anahtarı kullanmadan yani aktif etmeden iptal edilemiyormuşDualwarior adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşteri hizmetlerindeki konuştuğum bayan öyle dedi.Cep anahtarı kullanmak istemiyorsakta mobil imza veya i-anahtar sistemlerinden birini kullanmamız gerekiyormuş.Tabi onlarada aylık sabit ücret istiyorlar.Bende kendisine yani benim telefonum bu özelliği desteklemeseydi ve ücretli olan sistemleride kullanmak istemeseydim havale/eft hesabı ekleme gibi işlemleri yapamıycakmıydım dedim cevap tabiki hayır
Telefonum bu yazılımı yükleyemiyor yukarıda arkadaşın yazdığı hatadan dolayı.Bende şuanda kullanamıyorum..
Edit// Şuanda tekrar yükledim kurulum yaptı sonunda - 23-01-2010, 08:33:06ben yurtdışında yuklemeye calıstım bı dunya kontor gitti. Şimdi bunları arayıp derdimi anlatsam yine bi dunya konturum gidecek. Türkiyeye gelene kadar sadece havale hesabı ekli olanlarla iş yapacağım

Telefonum bu yazılımı yükleyemiyor yukarıda arkadaşın yazdığı hatadan dolayı.Bende şuanda kullanamıyorum..