• 15-01-2010, 20:35:50
    #55
    cep anahtarı yükledikten sonra işbankası ana sayfasına git cep anahtara tıkla sonra cep anahtar aktivasyonuna tıkla işleme girebilmesi için yapman gerekenler var tıkladıktan sonra müşteri numaranı ve tlf no gir alttaki kutucuğu işaretleme(İşCep cihazımda yüklü.) boş bırak gönder sonra zaten karşına çıkacak olan yer resimli anlatıyo yapacaklarını uygula hepsini tek tek
  • 15-01-2010, 20:37:32
    #56
    En iyisi hiç uğraşmamak ve bankaya gidip yüksek güvenlik istemiyorum demek. Yine eskisi gibi kullanıyorsunuz internet bankacılığını sadece mobil onay kodu ile
  • 15-01-2010, 20:40:34
    #57
    Lebraam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyisi hiç uğraşmamak ve bankaya gidip yüksek güvenlik istemiyorum demek. Yine eskisi gibi kullanıyorsunuz internet bankacılığını sadece mobil onay kodu ile
    hay allah razı olsun ben şifre filan da istemiyorum isteyen girsin hesabıma kardeşim !

    en büyük hırsız kendileri bsdm midir btsm midir. nedir 25 lirayı çekmişler kimseye sormadan.
    nuh1986 açıklama için çok teşekkür ederim ama uygulamayı yükleyeceğim mobile.isbank.com.tr sayfasında hata veriyor. yani hiç yükleyemiyorum bırak aktifleştirmeyi....
  • 15-01-2010, 22:00:27
    #58
    Öğrenciysen okuldan öğrenci belgesi alıp bankaya gidersiniz, öğrenciyim ama 25 tl kullanım ücreti alınmış hesabımdan dersiniz, parayı iade ederler. öğrenci değilseniz sanıyorum 6 ayda bir 25 tl kesilir.
  • 20-01-2010, 13:37:48
    #59
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Lebraam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En iyisi hiç uğraşmamak ve bankaya gidip yüksek güvenlik istemiyorum demek. Yine eskisi gibi kullanıyorsunuz internet bankacılığını sadece mobil onay kodu ile
    telefon ile halledebiliyor muyuz(müşteri hazretlerini arayarak)
  • 23-01-2010, 06:29:52
    #60
    Dualwarior adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefon ile halledebiliyor muyuz(müşteri hazretlerini arayarak)
    Hayır halledilmiyor.Cep anahtarı kullanmadan yani aktif etmeden iptal edilemiyormuş Müşteri hizmetlerindeki konuştuğum bayan öyle dedi.Cep anahtarı kullanmak istemiyorsakta mobil imza veya i-anahtar sistemlerinden birini kullanmamız gerekiyormuş.Tabi onlarada aylık sabit ücret istiyorlar.Bende kendisine yani benim telefonum bu özelliği desteklemeseydi ve ücretli olan sistemleride kullanmak istemeseydim havale/eft hesabı ekleme gibi işlemleri yapamıycakmıydım dedim cevap tabiki hayır Telefonum bu yazılımı yükleyemiyor yukarıda arkadaşın yazdığı hatadan dolayı.Bende şuanda kullanamıyorum..

    Edit// Şuanda tekrar yükledim kurulum yaptı sonunda
  • 23-01-2010, 07:49:44
    #61
    Geçen akşam acil havale yapmam gerekiyordu, en az 45 dakika uğraştım. Telefona bir türlü yükleyemedim. Sonradan İpod Touch desteklediğini gördüm ve o cihaz sayesinde hallettim. Ama yarın gidip iptal edeceğim.
  • 23-01-2010, 08:33:06
    #62
    ben yurtdışında yuklemeye calıstım bı dunya kontor gitti. Şimdi bunları arayıp derdimi anlatsam yine bi dunya konturum gidecek. Türkiyeye gelene kadar sadece havale hesabı ekli olanlarla iş yapacağım
  • 31-01-2010, 23:51:29
    #63
    Arkadaşlar şubeye teminatsız havale yapmak istiyorum, sınırsız teminat yapın dememiz gerekiyormuş sanırım..
    Ben yarın yapacağım..

    Saygılar..