• 04-01-2010, 17:19:11
    #19
    Üyeliği durduruldu
    şimdi bu cep anahtarı yüklemeden havale yapılmayacakmı..

    tam olarak araştıran arayan biri varmı.
  • 04-01-2010, 20:01:17
    #20
    yüklemezsen yapamazsın havale bankaya gittim 5 kere tek kullanımlık şifreyi yanlış girdim bloke ettirdim bankada tüm kısıtlamaları kaldırdı tekrar bi denicem bakalım olcak mı
  • 05-01-2010, 13:05:58
    #21
    gece müşteri hizmetlerini aradım konuştuk tek kullanımlık şifreyi girdiğim halde teknik bir hatadan dolayı işleminizi gerçekleştiremiyoruz diyor 4131 nolu bi hata onlardan kaynaklıymış ara ara denemeye devam edin sonra düzelir o dedi ama daha giremedim panelime
  • 05-01-2010, 13:16:20
    #22
    benim telefon desteklemiyor ne olacak simdi
    anlayamadim
  • 05-01-2010, 14:48:25
    #23
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim telefon desteklemiyor ne olacak simdi
    anlayamadim
    herkeste son model telefon var sanıyorlar. Lüks kullanımla lüks olmayan kullanımı ayıran bir banka oldu. En kısa zamanda hesaplarımızı kapatalım.
  • 05-01-2010, 14:55:10
    #24
    gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkeste son model telefon var sanıyorlar. Lüks kullanımla lüks olmayan kullanımı ayıran bir banka oldu. En kısa zamanda hesaplarımızı kapatalım.

    Calistigimiz kurum maaslari buraya yatirdigi icin bi nevi mecburen kullaniyoruz. Boyle zimbirtilari olmasa aslinda herseyden para kesmiyor o yonden iyide sayilabiliyor. Insallah en kisa surede farkli bi yol seceler.
  • 05-01-2010, 18:51:01
    #25
    Üyeliği durduruldu
    nasıl bir enayiliktir bu ya. herkezde iphone var sanıyorlar galiba. yarım saattir wap ayarı için uğraşıyorum ödemeler var aksadı hep.
  • 05-01-2010, 18:53:54
    #26
    Üyeliği durduruldu
    her defasında telefona girip şifre üretiyorum. 1 tane adam akıllı şifre verse uraşmasak bari. Her java ya girdiğimiz de para alıyorlarmı acaba ?
  • 05-01-2010, 18:57:05
    #27
    Üyeliği durduruldu
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her defasında telefona girip şifre üretiyorum. 1 tane adam akıllı şifre verse uraşmasak bari. Her java ya girdiğimiz de para alıyorlarmı acaba ?
    wapla bağlanıyorsan bildiğin kontorü çekiyor.. valla olacak iş değil bu.

    zaten panele girerken cebe sms onayı yolluyor, bu ne güvenliktir arkadaş.