şimdi bu cep anahtarı yüklemeden havale yapılmayacakmı..
tam olarak araştıran arayan biri varmı.
işbankası cep anahtar sorunu
63
●15.646
- 04-01-2010, 17:19:11Üyeliği durduruldu
- 05-01-2010, 14:48:25herkeste son model telefon var sanıyorlar. Lüks kullanımla lüks olmayan kullanımı ayıran bir banka oldu. En kısa zamanda hesaplarımızı kapatalım.MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2010, 14:55:10gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Calistigimiz kurum maaslari buraya yatirdigi icin bi nevi mecburen kullaniyoruz. Boyle zimbirtilari olmasa aslinda herseyden para kesmiyor o yonden iyide sayilabiliyor. Insallah en kisa surede farkli bi yol seceler. - 05-01-2010, 18:57:05Üyeliği durdurulduwapla bağlanıyorsan bildiğin kontorü çekiyor.. valla olacak iş değil bu.ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten panele girerken cebe sms onayı yolluyor, bu ne güvenliktir arkadaş.
ne olacak simdi