gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkeste son model telefon var sanıyorlar. Lüks kullanımla lüks olmayan kullanımı ayıran bir banka oldu. En kısa zamanda hesaplarımızı kapatalım.

Calistigimiz kurum maaslari buraya yatirdigi icin bi nevi mecburen kullaniyoruz. Boyle zimbirtilari olmasa aslinda herseyden para kesmiyor o yonden iyide sayilabiliyor. Insallah en kisa surede farkli bi yol seceler.