• 05-01-2010, 19:41:17
    #28
    benim kontör sıfır sürekli giriyorum sanmıyorum kontörlü olacağını hepimizin işi netle kontör dayanmaz her girmeye
  • 05-01-2010, 22:17:40
    #29
    Kurumsal Üye
    Çok saçma bir sistem olmuş. Müşterilerin çoğu bağlantı ile ilgili sorun yaşıyor.

    Şifre üretiyor ama üretilen şifreyi kullanamıyoruz.
  • 05-01-2010, 23:26:12
    #30
    cepanahtar destekli telefon olmadığı için kuzu kuzu 25 lira ödeme yaptım i anahtar gelmesini bekliyorum. Teknik destekte o kadar dil döktük nafile anlamıyorlar.. Diğer bankalarıda inceledim ama iş en güzeli vazgeçilmez..
  • 06-01-2010, 14:26:29
    #31
    Şimdi uygunsuz konuşacağım artık gün aşırı bir yenilik getiriyorlar ya :S 90 TL ödemem var. Ama işbankasının yenilikleri sağolsun parayı gönderemedim.. Eft yapmakta istemiyorum geç gidiyor çünkü. Bu akşam işbankası müşteri hizmetlerini arayıp bu cep anahtarını iptal ettireceğim..
  • 06-01-2010, 16:51:21
    #32
    2010 yılındaki yenilikleri bende hiç sevmedim her şeyi yaptım şifrede üretiyorum okeyliyorum panele girmiyo tekniknedenlerden ötürü işleminizi yapamıyoruz diyor müşteri temsilcisine 4131 nolu hatayı söyleyin diyor.konuştuk hata onlarda gün içinde tekrar dene dedi sonuç sıfır ne biçim bir iştir ya milleti mağdur ettiler hep
  • 06-01-2010, 17:08:33
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Ben en güzelini yaptım gittim kapattım hesabı.Oh valla cep anahtar derdim yok şifre derdim yok
  • 06-01-2010, 17:40:48
    #34
    anahtar üretirken wap bağlantısı kurulmuyor kriptolu olarak şifre üretiyor program. yani bilgisayarınıza java emulatörü kurup işcep programını çalıştırsanız sanırım bilgisayardan da üretebiliriz bu kodu. Kod 1 dakika geçerli oluyor. Ama bunu yakında kıracaklarını düşünüyorum sonuçta program bazı algoritmalarla bu şifreyi oluşturuyor.
  • 07-01-2010, 16:38:59
    #35
    ya benim tlfonum desdeklemiyor, napıcam ben şimdi, güvenlik fln istemiyorum kardeşim iptal edemezmiyim bu cep zıkkımını?
  • 10-01-2010, 03:36:23
    #36
    gece gece ömrümden ömür gitti ya ***erim böyle güvenliği daha ben açamıyorum içinde 50tlcik olan hesabımı hacker napsın :S akılsız işbankasına biri de dememiş mi ki hesabında 3.000TL den fazla para olanlara yapsın bu güvenliği.. yapsında ozaman bi işe yarasın ..