2010 yılındaki yenilikleri bende hiç sevmedim her şeyi yaptım şifrede üretiyorum okeyliyorum panele girmiyo tekniknedenlerden ötürü işleminizi yapamıyoruz diyor müşteri temsilcisine 4131 nolu hatayı söyleyin diyor.konuştuk hata onlarda gün içinde tekrar dene dedi sonuç sıfır ne biçim bir iştir ya milleti mağdur ettiler hep