gece gece ömrümden ömür gitti ya

***erim böyle güvenliği daha ben açamıyorum içinde 50tlcik olan hesabımı hacker napsın :S akılsız işbankasına biri de dememiş mi ki hesabında 3.000TL den fazla para olanlara yapsın bu güvenliği.. yapsında ozaman bi işe yarasın ..