• 10-01-2010, 13:34:04
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Benim gibi iş bankası hesabınızı kapatın olsun bitsin.Başka bir yerden hesap açın.Bende ziraat vardı ondan devam edeceğim ama bank asya falan kullanabilirsiniz.İş bankasından soğudum bu cep anahtar olayından sonra.
  • 10-01-2010, 13:35:51
    #47
    Fatich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana iptal ettiremessin dedi oradaki kadın, cepanahtar iptal ettirilemiyormuş yasa çıkmış falan filan..
    Ben iptal ettirdim valla söyledim müşteri hizmetlerini aradım onlar şubeye gidip kaldırtabilirsiniz bunu dediler dedim , önce yan çizmişti bu da ama öyle deyince hmm kısıtlamaları kaldırabilir dedi yap gitsin dedim bende.
  • 12-01-2010, 13:06:04
    #48
    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben iptal ettirdim valla söyledim müşteri hizmetlerini aradım onlar şubeye gidip kaldırtabilirsiniz bunu dediler dedim , önce yan çizmişti bu da ama öyle deyince hmm kısıtlamaları kaldırabilir dedi yap gitsin dedim bende.
    aynen bende iptal ettirdim bi tek ilk girişte cebe şifre geliyor cep anahtar değil oda eskiden hesap eklerken gelen mesaj. Sonrasında ise hesap eklerken falan hiç mesaj gelmiyor böylesi daha iyi
  • 12-01-2010, 15:00:26
    #49
    en sonunda yaptım oldu be oh kurtuldum yanlış bi şeyler yapmışım düzelltim oldu
  • 12-01-2010, 17:00:35
    #50
    ben de şubeye gittim güvenlik kısıtlamalarını kaldırın dedim ve kaldırdılar, dert yok, sıkıntı yok böyle en güzeli uğraşmayın hiç. (:
  • 15-01-2010, 19:26:42
    #51
    Allah bunların belasını versin !
    1.input alanı müş no: girdik.
    2.input alanı şifre: girdik
    diğer sayfa ; o da ne ! bir daha şifre : girdik !
    Allaha şükür siteye giriş yapıldı
    işlemler > havale
    DURR ! mobil onay kodu : girdik
    şifre: girdik.

    YİNE DURRR. Ne oldu? Cep telefonuna program yükleyeceğim !
    Tamam Allah kahretsin yükle ! (tıklıyoruz cebe gelen linke...)
    Bir sorun oluştu. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz ! (ulan ben senin....... ki buyrun )
  • 15-01-2010, 19:29:38
    #52
    Arkadaşlar benim bankadaki numaram Avea'ydı. Epey bir süre yükleyemedim. Bir türlü yüklenmiyordu. En sonunda dedim belki hattandır. Numaramı değiştirdim Türkcell hattımı verdim. İlk denememde tak yüklendi.
  • 15-01-2010, 19:42:01
    #53
    kullanici62 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah bunların belasını versin !
    1.input alanı müş no: girdik.
    2.input alanı şifre: girdik
    diğer sayfa ; o da ne ! bir daha şifre : girdik !
    Allaha şükür siteye giriş yapıldı
    işlemler > havale
    DURR ! mobil onay kodu : girdik
    şifre: girdik.

    YİNE DURRR. Ne oldu? Cep telefonuna program yükleyeceğim !
    Tamam Allah kahretsin yükle ! (tıklıyoruz cebe gelen linke...)
    Bir sorun oluştu. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz ! (ulan ben senin....... ki buyrun )
    aktivasyon kodunu girdinmi bende de olmuyordu aktivasyon kodunu girdim şinmdi işlem yapabiliyorum deli oldum ama bu ay tlf parası katmerli gelecek kaç kere müş.hizmetlerini aradım
  • 15-01-2010, 20:27:51
    #54
    benim hatta tcell ama yok simdi gaza geldim yeniden denedim yine hata verdi.
    aktivasyon kodu nedir?