Benim gibi iş bankası hesabınızı kapatın olsun bitsin.Başka bir yerden hesap açın.Bende ziraat vardı ondan devam edeceğim ama bank asya falan kullanabilirsiniz.İş bankasından soğudum bu cep anahtar olayından sonra.