cepanahtar destekli telefon olmadığı için kuzu kuzu 25 lira ödeme yaptım i anahtar gelmesini bekliyorum. Teknik destekte o kadar dil döktük nafile anlamıyorlar.. Diğer bankalarıda inceledim ama iş en güzeli vazgeçilmez..