ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her defasında telefona girip şifre üretiyorum. 1 tane adam akıllı şifre verse uraşmasak bari. Her java ya girdiğimiz de para alıyorlarmı acaba ?
wapla bağlanıyorsan bildiğin kontorü çekiyor.. valla olacak iş değil bu.

zaten panele girerken cebe sms onayı yolluyor, bu ne güvenliktir arkadaş.