Lebraam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En iyisi hiç uğraşmamak ve bankaya gidip yüksek güvenlik istemiyorum demek. Yine eskisi gibi kullanıyorsunuz internet bankacılığını sadece mobil onay kodu ile
hay allah razı olsun ben şifre filan da istemiyorum isteyen girsin hesabıma kardeşim !

en büyük hırsız kendileri bsdm midir btsm midir. nedir 25 lirayı çekmişler kimseye sormadan.
nuh1986 açıklama için çok teşekkür ederim ama uygulamayı yükleyeceğim mobile.isbank.com.tr sayfasında hata veriyor. yani hiç yükleyemiyorum bırak aktifleştirmeyi....