Lebraam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En iyisi hiç uğraşmamak ve bankaya gidip yüksek güvenlik istemiyorum demek. Yine eskisi gibi kullanıyorsunuz internet bankacılığını sadece mobil onay kodu ile
telefon ile halledebiliyor muyuz(müşteri hazretlerini arayarak)