Öğrenciysen okuldan öğrenci belgesi alıp bankaya gidersiniz, öğrenciyim ama 25 tl kullanım ücreti alınmış hesabımdan dersiniz, parayı iade ederler. öğrenci değilseniz sanıyorum 6 ayda bir 25 tl kesilir.