• 03-01-2010, 05:20:58
    #1
    Merhaba arkadaşlar. 8 mbt 4 gb kotalı 19,99 tarifisiyle ( bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine ) adsl hat aboneliğimi açtırdım. Şimdi bu kota bana yetmiyor. daha öncesinde işde felan çalışırken pek vakit bulamadığımdan giremiyordum 1 ay o yüzden iyi gitti diyebilirim. Ama şimdi sürekli evdeyim ve 3 günde baya bi kota yemiş bulunuyorum. bu ayın sonuna kadar tahmin ediyorum ki epey bi dolacaktır.

    8 mbt 4 gb kotalı gelebilecek en son maksimum tutar nedir acaba bileniniz var mı?


    Dipnot: 6 ay boyunca paket değiştirememekteyim.
  • 03-01-2010, 06:48:16
    #2
    4gb kotayı geçtikten sonra, GB başı 10 TL den hesap et,yanlış hatırlamıyorsam böyle olması lazımdı.
  • 03-01-2010, 08:02:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4gb kotayı geçtikten sonra, GB başı 10 TL den hesap et,yanlış hatırlamıyorsam böyle olması lazımdı.
    evet 10 tl. Belirli bir mikttarı aştıktan sonra yükselmiyor zaten. sanırım 62tl den sonraydı.
  • 03-01-2010, 09:32:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    60 küsür bi paradan sonra istediğin kadar girebiliyorsun
  • 03-01-2010, 15:37:50
    #5
    valla son 2 ay önce bana hep 61 geliyodu ama sonra öle bişi oldu en fazla 56,5 tl geldi..vergilerde bir indirim oldu sanırım..(kota 18 gb filan oluyordu )
  • 03-01-2010, 15:42:05
    #6
    Yıllardır 1 megabit 4gb limitli interneti kullandım kotayı aşmadım.8 megabit 4gb limitliye geçtim.3 ay boyunca 63 TL ödedim ne hikmetse.Sınırsıza geçmek zorunda kaldım.Arkadaşım 1 ay boyunca şehir dışındaydı.Nete giren olmadı onada 63 TL gelmiş
  • 03-01-2010, 15:45:54
    #7
    8 mbit kotalılarda max ücret 61.25 tl

    1 mbit kotalılar yani eskilerde (çünkü yeni alım yok 1 mbit kotalılara) max ücret 56 küsür tl

    Farklı olmasının sebebi bu max ücret o hızlarda baz alınan limitsiz tarifenin % 25 fazlasını geçemez kuralındandır.

    1 mbit limitsiz 45.31
    8 mbit kotalılarda ise 8 mbit netlimitsiz baz alınıyor o da 49 tl bu yüzden yukarıda ki fark oluyor.


    Bu ücretler tekil 1 aylık fatura için geçerli ücretlerdir.Sonra bazıları yok bana 70 küsür geldi demesin ilk faturalar 1 aylıktan fazla süreyi kapsıyor haliyle ücret ona göre geliyor not düşeyim dedim ayrıca yok bağlantı ücreti taksiti yok modem taksiti yok ip ücreti gibi şeyler dahil değildir bu hesaplara.
  • 03-01-2010, 16:03:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    aralık ayım 230 gb.

    geçenlerde 70-80 gb yaptıgımda 68 gelmişti sanırsam yine 68 gelir değil mi ?
  • 03-01-2010, 16:21:21
    #9
    Çok sağolun arkadaşlar Benim 3.faturam olacak diğer ayın ödemesi. Modem +2 tl. 70 tl felan ödesem gene iyi