heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4gb kotayı geçtikten sonra, GB başı 10 TL den hesap et,yanlış hatırlamıyorsam böyle olması lazımdı.
evet 10 tl. Belirli bir mikttarı aştıktan sonra yükselmiyor zaten. sanırım 62tl den sonraydı.